Amazon dagvaardt verkooppartners voor valse recensies
Amazon sleept enkele verkooppartners voor de rechter omdat die valse beoordelingen hebben laten plaatsen.
Amazon sleept enkele verkooppartners voor de rechter omdat die valse beoordelingen hebben laten plaatsen.
Facebook heeft zijn Notify nieuwsapp al na enkele maanden uit de roulatie gehaald. Onderdelen worden overgeheveld naar andere producten.
Dit najaar vinden voor het eerst de Dutch Search Awards plaats, waarbij prijzen voor zoekmarketing worden uitgereikt.
Hoe zorg je ervoor dat mensen op de linkjes in je e-mail klikken? Kort antwoord is: maak klanten verknocht aan je dienst. Klinkt simpel genoeg; maar is het niet. Ik heb 7 inzichten voor je verzameld….
Shira Goodman, de voormalige hoofd e-commerce van Staples, wordt interim CEO van de kantoorretailer. Zij volgt Ron Sargent op, die zijn post op 14 juni verlaat.
In de VS is het gebruik van adblockers opvallend laag. In Azië daarentegen worden adblockers steeds vaker toegepast, zo blijkt uit cijfers van PageFair.
Marketingperformancebureau Oogst heeft als eerste bureau in Nederland een Relay42 Silver-certificatie ontvangen.
Marketo, de bekende leverancier van marketing automation software, wordt voor 1,79 miljard dollar verkocht aan financieringsbedrijf Vista Equity Partners.
De Nederlandse botendeelsite Barqo sluit een samenwerking met Centraal Beheer waardoor booteigenaren gerust, want verzekerd, hun boot via de site kunnen verhuren aan derden.
HEMA gaat videocontent maken met de Nederlandse vlogger Miss Lipgloss over kleur, innovaties en nieuwe beautyproducten.
Mediatechnologiebedrijf Media Destillery heeft een nieuwe directeur en aandeelhouder in de persoon van Roland Sars, ooit oprichter van BackupAgent.
RLVNT komt voor een onbekend bedrag in handen van Digital Agency Group, de houdstermaatschappij waaronder ook The Online Company, ClickDistrict en Qban vallen. Oprichter Rens Plandsoen stapt op.
Driekwart van de Nederlandse consumenten staat niet onwelwillend tegenover het delen van hun gegevens, maar een veel groter deel heeft het gevoel dat ze daarvan niet echt profiteren. Dat blijkt uit het DDMA Privacy Onderzoek 2016.
Partnerships met social media platforms zijn gewild. Meer dan de helft van alle Amerikaanse retailers (58 procent) doet het met bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Instagram. Ook digital wallets (46 procent) zijn daarnaast populair. Maar sites voor promotiecodes eindigen daar nog net iets voor, op de tweede plaats (48 procent).
Met ruim 1,3 miljard inwoners kun je China als marketeer niet links laten liggen. De cijfers spreken voor zich – het aantal online shoppers neemt in razend tempo toe. In 2006 kochten zo’n 33 miljoen inwoners weleens online, eind 2014 was dit al toegenomen tot 361 miljoen.