Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?
Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?
Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?
Hoe bereidt een grote (nieuws)uitgever als Mediahuis zich voor op een toekomst zonder 3rd party cookies?
Misschien sta je er niet bij stil, maar merken kiezen bewust voor bepaalde kleuren om hun doelmarkt aan te spreken. Het team van Giraffe Social Media heeft onderzocht welke kleuren bekende merken als Coca Cola, IKEA, Fanta en Cadbury gebruiken en waarom.
Als merk wil en moet je aan de slag met duurzaamheid. Veel merken doen dat al, maar de relevantie en geloofwaardigheid blijft soms nog achter. En hoe betrek je de consument hierbij?
Met privacy-vriendelijke analyses win je opnieuw het vertrouwen van je klant. Zo verduurzaam je de relatie met je klant. In deze video leer je hoe.
BvA, het netwerk van merkleiders, is kritisch over de aankondiging van branchevereniging VIA dat zij haar leden adviseert de uurtarieven te verhogen vanwege hoge inflatiecijfers. bvA beschouwt de door VIA geadviseerde stijging van 10 tot 15 procent als buitenproportioneel.
DPG Media introduceert per 1 oktober Seamless ads. Deze nieuwe advertentieformaten passen volgens de uitgever naadloos in de redactionele omgeving van de titels, waardoor gebruikers de commerciële uiting niet als storend hoeven te ervaren.
Microsoft-browser Edge voor Android-apparaten wordt uitgebreid met een nieuwe functie genaamd Edge Block Video Ads, die is ontworpen om videoadvertenties te blokkeren in de mobiele versie van de webbrowser van Microsoft.
De merkbekendheid van Aegon Cappital vergroten is de taak van Almar Stolp. In de ‘always-on’-campagne speelt pensioencommunicatie een doorslaggevende rol.
Het podcastpubliek groeit, ook in Nederland. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden, maar ook een trend dat podcasts achter betaalmuren verdwijnen.
De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.
KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.
LEGO kan leunen op een groot merkbewustzijn onder consumenten en laat regelmatig zien dat ze digitale experimenten niet schuwt. Ondertussen valt er online nog veel terrein te winnen en vloeit er steeds meer marketinggeld naar conversie, stelt Marketing Director LEGO Benelux Annemarie de Munnik in de nieuwe editie van Emerce magazine.
In deze editie o.a. een interview met Annemarie de Munnik, Marketing Director LEGO Benelux. En wat ligt er in de toekomst van Lightyear?
De Europese club voor online adverteerders en exploitanten IAB Europe wil de CO2-uitstoot van de mediasector helpen terugdringen.