Directeur Diana Janssen vertrekt bij DDMA
Directeur Diana Janssen neemt na 17 jaar afscheid van DDMA, branchevereniging voor data en marketing. Vanaf 1 maart gaat zij aan de slag als directeur bij de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO).
Directeur Diana Janssen neemt na 17 jaar afscheid van DDMA, branchevereniging voor data en marketing. Vanaf 1 maart gaat zij aan de slag als directeur bij de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO).
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
Ook komend halfjaar organiseert Emerce diverse evenementen naast de videocollecties waar we ook het komende jaar mee doorgaan. Het hoogtepunt zijn de evenementen in de Beurs van Berlage begin juni.
Out-of-Home organisatie Hillenaar Outdoor begint het jaar met de opening van een nieuwe locatie. De nieuwe mast, De Triple, bevindt zich langs de A16/A58 bij Breda. Met ruim 1,3 miljoen passanten per week heeft deze locatie het grootste bereik van alle masten in het portfolio van Hillenaar Outdoor.
Misschien wel de grootste doelgroep waar je online extra aandacht aan zou moeten besteden zijn vrouwen: ze shoppen meer dan mannen en besteden meer.
Webwinkel Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau in Nederland en België voor al zijn reclameactiviteiten. De beslissing volgt na een pitch voor het gericht samenbrengen van alle media bij één bureau.
Sander Tacx is sinds deze week de nieuwe managing director van Wayne Parker Kent. Hij vult daarmee de plek in die vrijkwam na het vertrek van Daan Zoetmulder eind vorig jaar. Tacx heeft meer dan 20 jaar bureauervaring.
H&M Group opent een virtuele wereld in Roblox waar spelers met materialen kunnen experimenteren en hun spelkarakters naar wens kunnen kleden.
Wil je je branding in 2023 een visuele opfrisbeurt geven? Deze infographic zou kunnen helpen. Het team van 99designs heeft een lijst samengesteld van de meest trending visuele stijlen en formaten die het komende jaar belangrijk zullen worden. Van punk en sci-fi-geïnspireerd ontwerp tot mystiek, mythologie en zelfs door nostalgie doordrenkt surrealisme. Klik hier voor groter formaat.
Je bent na dit boek echt iets wijzer geworden over verwachtingen en hoe ze in je voordeel kunnen werken in de wetenschap van marketing.
Het is verboden voor Facebook en Instagram om persoonsgerichte reclame te versturen aan hun leden zonder de uitdrukkelijke toestemming daarvoor van die mensen. Dat bepaalt de European Data Protection Board.
Patrick van der Zee is met ingang van het nieuwe jaar commercieel directeur en aandeelhouder bij data- en insights scale-up Hiiper.
Microsoft Store-advertenties worden deze maand algemeen beschikbaar voor internationale markten.
De global chief design officer van Dentsu Creative, Daniël Sytsma, verlaat de beursgenoteerde bureaugigant en gaat verder als zelfstandig creative director en design consultant.
Facebook en Google hebben hun dominante positie op de Amerikaanse reclamemarkt verloren. Zij vangen nu minder dan vijftig procent van de online budgetten. Partijen als Amazon, TikTok, Microsoft en Apple groeien daarentegen.