More stories

Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?

Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?

Customer Experience

Cookieloze toekomst – Hoeveel koekkruimels heb je nog over?

Hoe bereidt een grote (nieuws)uitgever als Mediahuis zich voor op een toekomst zonder 3rd party cookies?

Privacy
Premium

Infographic: de beste kleuren voor je sociale mediagrafieken

Misschien sta je er niet bij stil, maar merken kiezen bewust voor bepaalde kleuren om hun doelmarkt aan te spreken. Het team van Giraffe Social Media heeft onderzocht welke kleuren bekende merken als Coca Cola, IKEA, Fanta en Cadbury gebruiken en waarom.

Web-design

Duurzaamheid: raak jij als merk de juiste snaar?

Als merk wil en moet je aan de slag met duurzaamheid. Veel merken doen dat al, maar de relevantie en geloofwaardigheid blijft soms nog achter. En hoe betrek je de consument hierbij?

Sustainability

Hoe verduurzaam je klantrelaties met de AVG in je achterhoofd

Met privacy-vriendelijke analyses win je opnieuw het vertrouwen van je klant. Zo verduurzaam je de relatie met je klant. In deze video leer je hoe.

Privacy
Premium

BvA: ‘Advies VIA om bureautarieven te verhogen buitenproportioneel’

BvA, het netwerk van merkleiders, is kritisch over de aankondiging van branchevereniging VIA dat zij haar leden adviseert de uurtarieven te verhogen vanwege hoge inflatiecijfers. bvA beschouwt de door VIA geadviseerde stijging van 10 tot 15 procent als buitenproportioneel.

Digital Agencies
Premium

DPG Media lanceert Seamless ads: nieuwe standaard voor effectieve display advertenties

DPG Media introduceert per 1 oktober Seamless ads. Deze nieuwe advertentieformaten passen volgens de uitgever naadloos in de redactionele omgeving van de titels, waardoor gebruikers de commerciële uiting niet als storend hoeven te ervaren.

Online advertising
Premium

Microsoft test blokkeren videoadvertenties in Android versie Edge

Microsoft-browser Edge voor Android-apparaten wordt uitgebreid met een nieuwe functie genaamd Edge Block Video Ads, die is ontworpen om videoadvertenties te blokkeren in de mobiele versie van de webbrowser van Microsoft.

Marketing

Aegon Cappital over ‘always-on’-contentstrategie en samenwerking met Business Inside

De merkbekendheid van Aegon Cappital vergroten is de taak van Almar Stolp. In de ‘always-on’-campagne speelt pensioencommunicatie een doorslaggevende rol.

Contentmarketing

Adverteren in podcasts: het publiek, de mogelijkheden, de ontwikkelingen

Het podcastpubliek groeit, ook in Nederland. Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden, maar ook een trend dat podcasts achter betaalmuren verdwijnen.

Voice
Premium

‘MKB vraagt meer van e-mail dan verwacht’

De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.

Marketing automation
Premium

KLM lanceert sub-brand Tech & Data

KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.

Recruitment

Annemarie de Munnik (LEGO) in Emerce Magazine #191: ‘Er gaat steeds meer marketinggeld richting conversie’

LEGO kan leunen op een groot merkbewustzijn onder consumenten en laat regelmatig zien dat ze digitale experimenten niet schuwt. Ondertussen valt er online nog veel terrein te winnen en vloeit er steeds meer marketinggeld naar conversie, stelt Marketing Director LEGO Benelux Annemarie de Munnik in de nieuwe editie van Emerce magazine.

Marketing

Emerce magazine #191 | Gratis download

In deze editie o.a. een interview met Annemarie de Munnik, Marketing Director LEGO Benelux. En wat ligt er in de toekomst van Lightyear?

Marketing
Premium

IAB Europe in actie tegen CO2-emissies

De Europese club voor online adverteerders en exploitanten IAB Europe wil de CO2-uitstoot van de mediasector helpen terugdringen.

Online advertising