Podcast The Brief jubileumeditie: in gesprek met oud-hosts
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over merken, marketing en content. De eerste aflevering is meer dan […]
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over merken, marketing en content. De eerste aflevering is meer dan […]
Stakende adverteerders of niet, Twitter brengt drie nieuwe formats uit voor adverteerders die actie zoeken in het performance-domein. Doel: meer verkopen realiseren voor webshops.
Technisch groothandel Wildkamp werkt aan een nieuwe app, eentje die beter aansluit op de dagelijkse praktijk van zijn klanten. In de toekomst zouden zij zelfs 24×7 in de winkels terecht kunnen.
Cellnex Netherlands, onderdeel van Cellnex Telecom, is gestart met de digitalisering van haar advertentiemasten. Deze reclamemasten, die vanuit een eerdere acquisitie onderdeel uitmaken van de telecommunicatie infrastructuur van Cellnex, bevinden zich op diverse locaties in Nederland.
A/B-testen is de beste methodiek om causaliteit aan te tonen. Het onderbouwt een bepaalde keuze . Mits de betrouwbaarheid van de A/B-tests goed op orde is.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft in de aanloop naar het WK Voetbal bij drie acties van legale kansspelaanbieders ingegrepen. De overtredingen zijn gestaakt.
Adverteerders gaven in Duitsland in juni vijf procent minder geld uit aan online reclame dan het jaar ervoor. Tussen januari en september daalde het totale volume bruto reclamebestedingen met 1,3 procent tot 23,4 miljard euro.
Consumenten krijgen veel content te zien. Gepersonaliseerde advertenties vallen meer op, maar dat betekent dat je als marketeer ook efficiënter moet werken.
De Kansspelautoriteit (Ksa) start een onderzoek naar websites die illegaal online kansspelaanbod promoten en zich daarbij richten op extra kwetsbare personen.
Een commerciële posting voor Louis Vuttion met Lionel Messi levert Cristiano Ronaldo zijn 500 miljoenste volger op op Instagram. Dat maakt hem de grootste op Instagram, na Insta zelf.
Een coalitie van burgerrechtenactivisten drong er maandag bij adverteerders van Twitter op aan om een standpunt in te nemen nu eigenaar Elon Musk het verbod op tweets van de voormalige Amerikaanse president Donald Trump heeft opgeheven.
Eens per kwartaal onderzoekt het creatieve samenwerkingsplatform Lytho het sentiment onder creatieve professionals. Lees de trends over het 3de kwartaal.
De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.
Mensen zoeken steeds meer rechtstreeks op websites van marketplaces en supermarkten. Adverteren op retailplatforms wordt daarom belangrijker.
VodafoneZiggo is op zoek naar meer gepersonaliseerde verbinding met klanten. Dus moet het juiste bericht op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken.