Adeptiv gaat samen met Springbok
Het netwerk van digitale marketingbedrijven Adeptiv wordt verkocht door PostNL en gaat samen met het Belgische Springbok.
Het netwerk van digitale marketingbedrijven Adeptiv wordt verkocht door PostNL en gaat samen met het Belgische Springbok.
Online speler Plein.nl weet zich door gepersonaliseerde e-mailmarketing te onderscheiden van de grote drogisterijen. Tien dynamische campagnes zorgden direct voor tientallen procenten extra omzet.
PostNL heeft vanochtend dochterbedrijf Cendris verkocht aan Yource, een specialist in klantcontact.
In een drukke markt vinden ambitieuze bedrijven een manier om door het onkruid te dringen en boven hun concurrentie uit te torenen. Ze bloeien ondanks alle kansen, of het nu de populairste aanbieder van gepersonaliseerde traktaties wordt of de meest erkende ontwerper van outdoorkleding is, hun succes komt vaak voort uit dezelfde basis: een marketingstrategie die groei stimuleert. Dit eBook beschrijft growth marketing best practices voor kleine en middelgrote bedrijven, solopreneurs en ondernemers.
Amazon doet een gooi naar meer live uitzendrechten van ’s werelds op een na populairste sport: cricket.
Radio-commercials en advertenties in dagbladen vormen de aftrap van de publiekscampagne coronavaccinatie. De campagne moet eraan bijdragen dat uiteindelijk zo veel mogelijk mensen zich laten vaccineren tegen het coronavirus.
Telenet/SBS, Mediahuis, Proximus/Skynet en Pebble Media slaan de handen in elkaar. Ze vormen een joint-venture waarin ze hun digitale reclame-activiteiten samenvoegen. Het cluster moet een blok mediabereik vormen dat geldt als een alternatief voor Facebook en Google.
De Europees werkende autohandelaar Auto1 Group boekte in het derde kwartaal een omzet van 769 miljoen euro en een operationeel resultaat van zestien miljoen euro.
Voor de omschakeling naar fossielvrij zet energiebedrijf Vattenfall grootschalig digitale innovaties in. Jorissa Neutelings, head of digital innovation & IT over Vattenfalls chatbots en energie-apps.
Het onderwerp personalisatie zakt weg in de investeringslijstjes voor 2021. Zonde, want juist personalisatie kan zorgen voor een wendbare en vooral klantgerichte marketingstrategie.
De MPG.Group neemt socialmediabureau The Social Club over voor een onbekend bedrag. Door de overname verstevigt de groep haar positie binnen het domein social en maakt het de volgende stap naar een fullservice netwerk van content- en brandpublishing bureaus.
SEA-marketing verandert snel, vooral omdat veel taken geautomatiseerd worden. Dat neemt niet weg dat menselijke marketeers nog steeds het verschil kunnen maken. Door slim om te springen met algoritmes bijvoorbeeld.
Autoriteit is in Nederland niet direct een positief woord. Maar het uitdragen van je expertise kan wel degelijk potentiële klanten over de streep trekken. Drie aansprekende voorbeelden.
New Customer Acquisition Goals kent een waarde toe aan conversies van nieuwe klanten in Google Smart Shopping. Hoe werkt het?
De app Google Pay gaat volgend jaar helemaal op de schop. De nieuwe vorm is een combinatie van Tikkie en een bankapp, maar dan van Google. Het wordt mogelijk direct bankrekeningen te openen vanuit die app.