N=Content heeft nieuwe social lead
Daan Jongen gaat bij N=Content, het contenbureau van N=5, aan de slag als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen.
Daan Jongen gaat bij N=Content, het contenbureau van N=5, aan de slag als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over Digital Out Of Home. Aflevering 4: de toepassing van data.
Reclamebureau Cogonez wordt per 1 januari 2021 overgenomen door XXS Amsterdam. Door de samenwerking ligt de focus op innovatie.
Hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen hun gegevens bij je achterlaten? Een checklist voor het opzetten van onweerstaanbare lead magnets.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘adventcampagne’ van Google.
Beslist.nl stopt per 1 januari met display uitingen op zijn Nederlandse en Belgische site. Men wil zich concentreren de verdere uitrol van Smart Bidding, waarbij Beslist voor elke webshop zijn gewenste ROAS (Return On Advertising Spend) wil verwezenlijken.
Online adverteren bij Ster is vanaf 1 januari 2021 enkel nog mogelijk voor niet-commerciële partijen met een niet-commerciële boodschap.
Netivity, waar ook Tweakwise onder valt, komt in handen van Optimizers Group. Tezamen bieden de bedrijven een breed dienstenpakket voor bedrijven die op internet verkopen, variërend van bevoorrading tot conversie-optimalisatie.
Het Duitse retailconcern ANWR stelt zijn maakt het voor zijn duizenden partners makkelijk om ook op Amazon in Nederland te verkopen.
Wehkamp zet augmented reality in zodat zijn klanten make-up kan testen op de smartphone, als ware dat een digitale spiegel.
Advanced tv kan campagnes naar een hoger niveau tillen. Hoe werkt advanced tv en wat maak het zo interessant voor merken?
Een nieuwe functie binnen Google Shopping laat dames cosmetica uitproberen via de camera van hun telefoon. Met behulp van augmented reality kunnen ze kleuren en tinten uitproberen.
Per dag spenderen we 29% van onze smartphone-tijd aan audio. Hoog tijd voor audio-advertising dus. De voordelen en een plan van aanpak op een rijtje.
Het netwerk van digitale marketingbedrijven Adeptiv wordt verkocht door PostNL en gaat samen met het Belgische Springbok.
Online speler Plein.nl weet zich door gepersonaliseerde e-mailmarketing te onderscheiden van de grote drogisterijen. Tien dynamische campagnes zorgden direct voor tientallen procenten extra omzet.