Ron Schneider wordt voorzitter SAN
Ron Schneider neemt de voorzittershamer van het SAN bestuur over van Jeroen Hubert
die deze rol de afgelopen drie jaar heeft vervuld. SAN staat voor Stichting Adverteerdersjury Nederland.
Ron Schneider neemt de voorzittershamer van het SAN bestuur over van Jeroen Hubert
die deze rol de afgelopen drie jaar heeft vervuld. SAN staat voor Stichting Adverteerdersjury Nederland.
Data-driven organisaties maken in toenemende mate gebruik van real-time inzichten. Maar hoe gebruik je dat op de juiste wijze?
‘Iedereen wil elkaar natuurlijk weer gewoon zien.’ Met die woorden opende Gerald Böse van Koelnmesse vanochtend de virtuele versie van Dmexco, het grootste marketingcongres van het Europese continent. Compleet met virtuele beursvloer, maar zonder het geroezemoes van een drukke congreszaal in Keulen.
Talpa Network lanceert de Talpa Check-in, naar eigen zeggen een snel en simpel proces om in een vroeg stadium te checken of er merksynergie is bij adverteerders.
Google heeft onlangs een nieuwe Chrome extensie uitgebracht die gebruikers meer inzicht kan geven in hoe ze door adverteerders worden getarget.
De datadienst voor huizenzoekers Walter Living brengt een plug-in voor webbrowsers uit die de prijshistorie van huizen op Funda verklapt.
Het Nederlandse Withlocals sluit een samenwerking met Lonely Planet, dat de dienst uit Eindhoven integreert in zijn online aanbod.
Woonwinkel Flinders schakelt de expertise van e-commercebureau Yellowgrape in om zijn groei te helpen versnellen.
De Taskforce Digital Audio van branchevereniging IAB Nederland publiceert vandaag de eerste overzichtskaart van de Nederlandse digitale audiomarkt. Met het overzicht wil de taskforce marketing- en communicatieprofessionals inzicht bieden in de verschillende partijen die in het domein Digital Audio in Nederland actief zijn.
Anno 2020 zijn er tal van online marketingkanalen die organisaties kunnen gebruiken om hun producten en diensten aan te prijzen.
Poolse huishoudens aanmoedigen om hun oude en inefficiënte warmtebronnen op basis van steenkool te vervangen voor een moderne gasinstallatie.
We zitten inmiddels alweer in september en Black Friday 2020 staat voor de deur. Toch zullen de voorbereidingen er dit anders uitzien dan je gewend bent. Volgens Adobe Analytics zal de verkoop van Black Friday en Cyber Monday in 2020 met bijna 20 procent toenemen in vergelijking met de verkoop in dezelfde periode in 2019. Hoe speel je als online retailer in op Black Friday in het ‘Nieuwe Normaal’? Lees het antwoord in deze whitepaper.
“De grootste transformatie van ons bedrijf”, zegt directeur Alex Atzberger van Episerver over wat Optimizely voor zijn bedrijf gaat betekenen.
Een veel geciteerd onderzoek van Gartner wijst erop dat 90% van marketeers in één of andere vorm personalisering in het marketingbudget heeft opgenomen.
2020 is een bewogen jaar voor retail in Nederland. Door de lockdown maatregelen hebben sommige retailers het beste jaar ooit.