Browserextensie souffleert prijzen aan huizenkopers
De datadienst voor huizenzoekers Walter Living brengt een plug-in voor webbrowsers uit die de prijshistorie van huizen op Funda verklapt.
De datadienst voor huizenzoekers Walter Living brengt een plug-in voor webbrowsers uit die de prijshistorie van huizen op Funda verklapt.
Het Nederlandse Withlocals sluit een samenwerking met Lonely Planet, dat de dienst uit Eindhoven integreert in zijn online aanbod.
Woonwinkel Flinders schakelt de expertise van e-commercebureau Yellowgrape in om zijn groei te helpen versnellen.
De Taskforce Digital Audio van branchevereniging IAB Nederland publiceert vandaag de eerste overzichtskaart van de Nederlandse digitale audiomarkt. Met het overzicht wil de taskforce marketing- en communicatieprofessionals inzicht bieden in de verschillende partijen die in het domein Digital Audio in Nederland actief zijn.
Anno 2020 zijn er tal van online marketingkanalen die organisaties kunnen gebruiken om hun producten en diensten aan te prijzen.
Poolse huishoudens aanmoedigen om hun oude en inefficiënte warmtebronnen op basis van steenkool te vervangen voor een moderne gasinstallatie.
We zitten inmiddels alweer in september en Black Friday 2020 staat voor de deur. Toch zullen de voorbereidingen er dit anders uitzien dan je gewend bent. Volgens Adobe Analytics zal de verkoop van Black Friday en Cyber Monday in 2020 met bijna 20 procent toenemen in vergelijking met de verkoop in dezelfde periode in 2019. Hoe speel je als online retailer in op Black Friday in het ‘Nieuwe Normaal’? Lees het antwoord in deze whitepaper.
“De grootste transformatie van ons bedrijf”, zegt directeur Alex Atzberger van Episerver over wat Optimizely voor zijn bedrijf gaat betekenen.
Een veel geciteerd onderzoek van Gartner wijst erop dat 90% van marketeers in één of andere vorm personalisering in het marketingbudget heeft opgenomen.
2020 is een bewogen jaar voor retail in Nederland. Door de lockdown maatregelen hebben sommige retailers het beste jaar ooit.
Talpa Network heeft zijn creatieve afdelingen, onder andere LINDA.hetbureau en het vorig jaar aangetrokken Brand New Telly, samengevoegd tot het Bureau. Het nieuwe creatieve powerhuis gaat (onder de vleugels van Talpa Media Solutions) zowel mediabureaus en adverteerders als de eigen mediamerken bedienen.
Tijdens Emerce Direct Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Irfan van Ewijk van Woov over digital marketing bij jongeren.
Spotify heeft zijn eerste wereldwijde sponsorcontract getekend om zijn bereik en zichtbaarheid te vergroten. Het betreft een deal met Riot Games voor League of Legends.
Schoenenketen Scapino, met 170 winkels door heel Nederland, is een samenwerking gestart met YouTube-ster Bibi. De 12-jarige Bibi heeft honderdduizenden jonge fans die haar doe-het-zelfideeën, vlogs en uitdagingen volgen op sociale media.
Het aantal actieve gebruikers van TikTok in Nederland is sinds mei van dit jaar met een miljoen gestegen tot 4,5 miljoen. Tieners zijn niet meer de grootste gebruikersgroep.