Dollar Shave Club breidt uit naar Europa
Het Amerikaanse Dollar Shave Club, onderdeel van Unilever, breidt zijn e-commercediensten uit naar Europa. Het bedrijf zou hier begin 2018 al van start kunnen gaan.
Het Amerikaanse Dollar Shave Club, onderdeel van Unilever, breidt zijn e-commercediensten uit naar Europa. Het bedrijf zou hier begin 2018 al van start kunnen gaan.
IKEA begint een test waarbij het, voor het eerst in zijn geschiedenis, voor het eerst via externe webshops zijn producten gaat aanbieden.
Zestig procent van de Nederlandse online reclamebudgetten gaan naar social en search, lees: Facebook en Google. De kruimeltjes zijn voor lokale en andere buitenlandse partijen.
Michelle van Os neemt de rol van managing director bij Helping Nederland over van Floyd Sijmons, die het lokale filiaal in 2014 hielp oprichten.
Docent online communicatie en marketing Melchior van Velzen ontmoet in zijn dagelijkse praktijk veel ondernemers die de basics van online marketing nog moeten leren. Die willen weten hoe ze online marketing moeten aanpakken als digitaal minder ontwikkeld bedrijf. Voor hen schreef hij dit heldere artikel.
Start-up Yilps, dat freemium MKB-websites helpt bouwen, breidt zijn operationele capaciteit uit met de overname van de twee mannen achter Modular.
Tweehonderd bedrijven en drieduizend medewerkers bestellen met enige regelmaat lunches en diners via Foodora.
Digitaal bureau DPDK breidt uit naar New York en is van plan de bezetting op het hoofdkantoor in Rotterdam uit te breiden van vijftig naar tachtig man.
Google komt er achter dat reclame alleen niet voldoende is voor uitgevers om online geld te verdienen. Het bedrijf voert een aantal veranderingen door die nieuwsuitgevers meer flexibiliteit geven in hoe ze geld verdienen met Googlediensten.
Coolblue opent eind dit jaar zijn grootste winkel in Den Haag, het zesde filiaal in Nederland. De nieuwe winkel komt op de begane grond van het complex New Babylon, naast Den Haag Centraal Station.
Maaltijdboxbakker HelloFresh heeft zijn klantenbestand afgelopen jaar met 54 procent zien groeien tot 1,25 miljoen eind juli.
Warenhuis HEMA zegt dat het zijn strategische toekomstscenario’s bestudeert, wat betekent dat het bedrijf te koop staat. Dat vertelde de leiding zojuist bij de presentatie van de kwartaalcijfers, waar ook de visie op internationalisering en e-commerce werden belicht.
De halfjaarcijfers van maaltijdbezorgers Takeaway.com en Delivery Hero laten zien dat het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl harder in Europa groeide.
Reclamereus WPP leidde ruim vijftien miljoen euro schade omdat het concern deels geïnfecteerd raakte door de Petya-malware afgelopen juni.
Maaltijdbezorger Deliveroo zag zijn omzet internationale omzet in 2016 met 611 procent toenemen tot 148 miljoen, zo laten cijfers van het Engelse bedrijvenregister Companies House zien.