Coolblue met eigen affiliateprogramma
Online retailer Coolblue heeft het white label affiliate-netwerk van Performance Horizon geadopteerd voor zijn eigen affiliateprogramma. Het eerdere affiliate programma blijft nog een periode actief.
Online retailer Coolblue heeft het white label affiliate-netwerk van Performance Horizon geadopteerd voor zijn eigen affiliateprogramma. Het eerdere affiliate programma blijft nog een periode actief.
Unilever gaat een nauwe samenwerking aan met Alibaba-dochter Lazada om op zes Aziatische markten zijn producten direct aan de eindconsument te verkopen.
Momenteel de grootste generatie alive; iedereen van ongeveer tussen de 17 en 35 jaar oud behoort tot de Millennials. Volgens Wikipedia zijn ze over het algemeen sociaal, maatschappelijk betrokken, creatief en ruimdenkend. Merken vechten om de Millennials als doelgroep, maar hoe bereik je ze nu echt? Hoe maak je daadwerkelijk impact?
Het Europees werkende videonetwerk Divimove neemt het live event Video Days over en rolt het vanuit Duitsland uit naar andere Europese landen. Het bedrijf van Fremantle Media combineert influencermarketing, socialmedia en live events.
Amerikanen die op Google Maps naar een kapper, yogastudio of massagesalon zoeken kunnen daar ook meteen de beschikbaarheid checken en met een swipe een afspraak inboeken.
KLM, Uber, PepsiCo, Coca Cola en ING zijn enkele van de merken die naar Digital Marketing Live komen, op 1 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Dit voorjaar is eFulfilment & Logistics verder voor het eerst ondergebracht bij E-commerce Live!
Ondernemer Jay de Groot begint vandaag zijn nieuwe bedrijf Meta Dimensions. Met technologie van Orange Valley wordt historische marketingdata van bedrijven simpel en, zelfs, op speelse wijze ontsloten.
Mediabureau Abovo Media lanceert vandaag onder de naam Digital Brixx een eigen fullservice label voor digital advertising.
Marketingbureau ConversionMob splitst zijn data-analyticsexpertise en -technologie af in een nieuw bedrijf, FasterIntel.com
Pieter Zwart van Coolblue is Marketeer of the Year 2017. Hij nam het op tegen IKEA en G-Star. ‘De visie en strategie van Coolblue zijn helder en consistent, de bedrijfsvoering is open en transparant. Pieter laat zien hoe je ondernemersschap, klantgericht denken en marketing met elkaar verbindt,’ aldus de jury over de ondernemer die al heel wat vakpijzen heeft binnengesleept.
De wereld van social media is enorm in beweging. Waar social media tijdens het ontstaan nog een netwerk was voor het onderhouden van sociale contacten, is het nu ook steeds meer een bron van nieuws geworden. Daarnaast is het voor merken een belangrijk content platform om met de doelgroep in contact te komen. Maar waar blijft het social aspect in al de veranderingen als social platforms zichzelf nieuwssites gaan noemen?
Body & Fit zet de diensten van The online company in om nieuwe klantgroepen te bereiken en het bereik van de webwinkel uit te rollen naar België, Duitsland en Frankrijk.
Adverteerders geven in 2017 voor het eerst meer reclamebudget uit aan internet dan aan televisie, aldus een nieuw rapport van mediaspecialist Zenith.
Producenten van films en tv-programma’s profiteren van de groeiende behoefte aan kwalitatieve visuele online content. Telecombedrijven daarentegen zien de omzetten dalen en moeten nieuwe verdienmodellen zoeken.
Internationale klusmarktleider HomeAdvisor, het moederbedrijf van Werkspot.nl, neemt MyBuilder uit Engeland over. De marktplaats verbindt consumenten en klussers met elkaar.