Video10,5KPremiumDaphne SmalingTraffic BuildersKort, korter, kortst en andere ontwikkelingen van video advertisingVideoPremium
Customer Service79,7KNiels van LaatumRauwCCAI: Alle hotelreserveringen van Postillion worden gedaan door ‘Michiel’Customer Service
Voice15,2KDaniel PaaijAdeptivJe business voorbereiden op voice? Zo doet een virtuele kookassistent datVoice
Artificial Intelligence15,4KPremiumEvert HaasdijkDeloitteOpen de ‘black box’ van AI met GlassBox: een toolkit voor transparantie in articifial intelligenceArtificial IntelligencePremium
Start-ups9.8kErwin BlomFast Moving TargetsDion Engels (URE): ‘Autonoom racen is meer een gevecht tussen software dan tussen mensen’Start-ups
Contentmarketing13,2KDebbie DechesnetheFactor.eEen goede contentstrategie kent een content clean-upContentmarketing
Strategy9.9kNick VeenhofDropsolidWaarom digitale projecten met open source veiliger zijn dan je denktStrategy
Marketplaces60,6KEric van HallCopyRobinJorij Abraham, Ecommerce Foundation: ‘We hebben vaak niet door hoe afhankelijk we zijn van marketplaces’Marketplaces
Marketplaces41,9KPremiumMarc LofOogst, a Merkle companyWaarom je vandaag nog met Amazon advertising moet beginnenMarketplacesPremium
Recruitment14KErwin BlomFast Moving TargetsGuido van Nispen (Uitgever PCE): ‘Een baan geeft mensen waardigheid’Recruitment
Marketplaces57,2KEric van HallCopyRobinPascal van Beek, UC Group: ‘Retourkosten zijn prima bij de consument neer te leggen’Marketplaces
Artificial Intelligence22,4KPremiumMarjolein VlamingFactorrEen oproep tot verklaarbare AI: Transparantie en verantwoordelijkheid binnen Artificial IntelligenceArtificial IntelligencePremium