Online advertising17,3KCathrin van WaverenClickValueHoeveel impressies je mist met Google Ad GrantsOnline advertising
Entertainment7.5kEgbert van KeulenDeloitteEelko van Kooten (Spinnin’ Records): ‘Ik kan het niet maken, maar wel goed verkopen’Entertainment
Internet of Things9.4kEgbert van KeulenDeloitteTomTom Telematics naar 700.000 voertuigen (infographic)Internet of Things
Strategy28,4KRedactieEmerceNieuw bedrijfsmodel Bugaboo: ‘Houd balans tussen data en intuïtie’Strategy
Customer Loyalty20,3KGerrit van LeeuwenSpringbokDe wijzigingen in Hiltons loyaltyprogrammaCustomer Loyalty
Analytics18,6KJessica ZijlmansTraffic BuildersInvulformulier: hoe meet je waar je bezoekers afhaken?Analytics
Social20,7KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWCrowdselling via social media. Sellify doet hetSocial
Customer Experience18,4KMarie-José VeerhuisCtacDe beste klantbeleving kent geen drempelsCustomer Experience
Entertainment917Egbert van KeulenDeloitteRolf Dröge (Atmosphere): ‘Wij leveren voor merken playlists op maat’Entertainment
Customer Experience13,2KRedactieEmerceJOSH V met passervice aan huis: ‘Logistiek moet je blijven innoveren’Customer Experience