Retail16,9KEgbert van KeulenDeloitteDaniel Ropers (bol.com): ‘We staan aan het begin van wat online te bieden heeft’Retail
E-mailmarketing17,6KNatalie Giervelde-VillageDe ideale e-mailverzendmomenten in b2b en b2cE-mailmarketing
Virtual reality11,3KHans VoornVoor Elkaar HoldingNa AR en VR hoop toepassingen verwacht van mixed realityVirtual reality
Contentmarketing14,5KLaura VogelsEmerce‘Affiliate links minst effectief bij influencing’Contentmarketing
Fulfillment72,5KJeroen van den BergJeroen van den Berg ConsultingIs je Supply Chain klaar voor 2020?Fulfillment
E-commerce platforms39,9KRedactieEmercePersonalisatie e-commerce inmiddels plug and playE-commerce platforms
Disruptie19,2KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWPowerpeers: deel je opgewekte energie met anderenDisruptie
Contentmarketing15,5KDimitry VleugelHuawei Technologies NederlandIk zie door de influentials het product niet meerContentmarketing
Customer Engagement5.4kHans VoornVoor Elkaar HoldingTim Leberecht: klanten willen frictie en mysterieCustomer Engagement
Analytics22,4KBart PersoonsGreenhouse GroupData maturity: denk groot, begin klein – maar begin!Analytics