Strategy19,1KPeter van der SchaarBasedriverDe zes eigenschappen van een winnend marketingteamStrategy
Hosting3.9kEgbert van KeulenDeloitteLousewies van der Laan (ICANN): ‘Wij zorgen er voor dat het internet werkt’Hosting
Virtual reality3.9kHans VoornVoor Elkaar HoldingVIA Drupsteen: verhalen vertellen met VRVirtual reality
Analytics23,4KRedactieEmerceApp analytics steeds belangrijker, Googles Firebase speelt hierop inAnalytics
Customer Experience39,9KHans VoornVoor Elkaar HoldingKLM: 115.000 berichten via Facebook MessengerCustomer Experience
Start-ups45,9KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNW‘Dan verhuren we toch gewoon de boot? ‘Start-ups
Financials13,9KPascal SpelierVvAA en [finno]LoanStreet, de opmaat naar het frictieloos aanvragen van een financieringFinancials
Customer Loyalty12,2KGuy ChiswickWebloyaltySlim gebruik smartphone versterkt engagement mobiele loyaltyprogramma’sCustomer Loyalty
Customer Engagement3.0kHans VoornVoor Elkaar HoldingCrowdsourcing door Grolsch: oproep om te ploppenCustomer Engagement
B2B Digital13,3KJan LibbengaEmerceEmerce B2B Online: ‘Tussen de oren van je collega’s zit de beste content’B2B Digital
Communicatie54,8KSander KwintKINESSOIs Digital Out Of Home marketing het laatste effectieve massamedium?Communicatie
Legal14,4KMaarten SimonSIDNHet blokkeren van domeinnamen hoort niet thuis in de Wet op de KansspelenLegal
E-commerce platforms31,1KJeroen van den BergJeroen van den Berg ConsultingSoftware, make or buy? Doe als IKEA of AmazonE-commerce platforms
Customer Experience5.8kHans VoornVoor Elkaar HoldingNuon: voor elke consument een unieke journeyCustomer Experience