Payment26,9KPascal SpelierVvAA en [finno]ING-pilot: opmaat naar grootschalige introductie van mobiel betalenPayment
Entertainment8.3kLaura VogelsEmerceMuziek streamen, komt er ooit een einde aan de groei?Entertainment
Mobile34,1KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWNooit meer te laat komen op je afspraak met TimesUppMobile
Web-design26,1KRedactieEmerceResponsive voldoet niet meer, stap over op intelligente optimalisatieWeb-design
Online advertising79,2KWillem-Jan van AmerongenOogstVijf prangende vragen over Instagram AdvertisingOnline advertising
Start-ups13,7KHans VoornVoor Elkaar HoldingInterview: Hubert Deitmers over investeren in de internetindustrieStart-ups
Social23,9KRoeland RuelensMorris MarketingEindejaar, webshops en Pinterest; de drukste winkelstraatSocial
Conversie25,3KTom van den BergOnline DialogueZes methodes om de ROI van optimalisatie te berekenenConversie
Analytics12KHans VoornVoor Elkaar HoldingDaniel Ropers over Elastic: ‘Wereldberoemd behalve in Nederland’Analytics
Analytics10,9KJudit PetersDDMAArent van ’t Spijker (Blinklane Consulting): ‘geen sneaky marketing meer’Analytics
Customer Loyalty17,1KRedactieEmercePartnerships zorgen voor betere loyaliteitsmarketingCustomer Loyalty
Service Design12,4KBirashanth ThanabalasingamYellowtailHoe digitaliseer je fysieke processen? Drie design principesService Design