Customer Experience63,2KNando van EssenUC Logistics & fulfilmentBol.com Plaza: fors risico voor kwaliteitsimagoCustomer Experience
Customer Service1.9kEgbert van KeulenDeloitteSociale klantservice: fail & fix (infographic)Customer Service
Attributie18,2KWil WurtzCruxDigitalKlanten van boven tot onder: een andere kijk op klantwaardeAttributie
Contentmarketing31,1KMarten KruisingaEpiServerDe impact van draagbare technologie op content marketingContentmarketing
E-commerce35,9KMarcel RavenshorstBasefarmNieuwe regels online creditcard betalingen: de gevaren van non complianceE-commerce
Contentmarketing20,4KVincent WagenaarTraffic Builders | Online Marketing IntelligenceContent marketing: vijf misvattingenContentmarketing
Innovatie45KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWService design: van t-shirt naar maatpak?Innovatie
E-commerce115,7KPaul AlfingThuiswinkel.orgInnovatie bij betaaldiensten: Never waste a good regulationE-commerce
Contentmarketing47,4KLaura van NigtevegtLocwork OrangeJe content in alle talen: de vijf principesContentmarketing
Marketing6.5kPremiumEgbert van KeulenDeloitteNative advertising blijft fors groeien (infographic)MarketingPremium