Blijft een e-mailadres wel leidend in je klantbeeld?
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. ‘Speech-to-text’ en ‘text-to-speech’ bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
Klachtenkompas, het online klachtenplatform van de Consumentenbond, bestaat 10 jaar. In die periode plaatsten consumenten ruim 450.000 klachten. Van de 174.000 mensen die hun klachtenafhandeling beoordeelden, gaf bijna de helft aan dat hun klacht naar tevredenheid was opgelost. Inmiddels staat het aantal aangesloten bedrijven op bijna 6.400.
De druk op pakketbezorgers is enorm toegenomen. Flinke verbetering van de werkomstandigheden is al mogelijk door de ‘last mile’ slimmer in te richten.
Spotler Group neemt voor een onbekend bedrag OBI4wan over, een omnichannel customer service en marketing oplossing ter ondersteuning van webcare, intelligente live chat, chatbots, messaging, social engagement en media monitoring.
Het Deense Hobbii verkoopt online en via acht winkels een selectie aan garen, eco-garen, breinaalden, haaknaalden, boeken, klossen en diverse brei accessoires en heeft daar aardig wat succes mee. Er werken 400 mensen, vertelt Kasper Tvernø Hartvigsenshares op Emerce Commerce.
Een frustrerend chatbotgesprek bij een klantenservice. Frustrerend en je klant raakt geïrriteerd in plaats van geholpen. Dat hoeft niet langer.
Bijna de helft van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Dat blijkt uit het nieuwe Provider Service Apps-rapport van Telecompaper over het eerste kwartaal van 2022.
Werken op afstand is het nieuwe normaal, ook voor de klantenservice. Hoe zorg je dat het customer service team ook vanuit huis een verlengstuk blijft voor je klant?
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
De klantenservice is belangrijk. Toch zijn klanten én medewerkers maar matig tevreden, blijkt uit onderzoek. Dit zijn de vijf grootste valkuilen.
In deze checklist loop je langs verschillende onderwerpen met betrekking tot klantenservicetelefonie en de omnichannel kanalen. Zo zie je snel of jouw internationale klantenservice compliant, effectief en efficiënt ingericht is.
Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.
Dit whitepaper biedt bruikbare tips om naadloze cross-channelervaringen over alle mogelijke contactkanalen te ontwikkelen.
Online kopen is ingeburgerd en thuisbezorging dus ook. Dit zijn de zes trends rond ‘last mile’ en bezorging die in 2022 nog belangrijker gaan worden.