Justin Meijer (Rabobank): “Bij de klantenservice kun je met voice het meeste succes behalen”
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
De regio Limburg heeft al zo’n 6000 arbeidsplaatsen bij ongeveer dertig contactcentra. Onder meer Zara, Vodafone, Mercedes en DHL organiseren hun klantenservice vanuit Zuid-Limburg.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.
Om het bestelgemak en de informatievoorziening te verbeteren, ontwikkelde DSM Nutritional Products een nieuw klantenportaal. Vijf inzichten uit het proces.
Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.
Wat gebeurt er als je juist méér in je klantenservice investeert, dan minder? EasyToys en Trengo delen hun inzichten.
Online identificatie moet waterdicht zijn én makkelijk en snel in te vullen. Gelukkig zijn hiervoor diverse identiteit- en validatieservices beschikbaar
De mobiele app van de NS vergroot zijn bereik tot buiten het domein van de spoorwegen. Als nieuwigheid gaat hij adviseren over routes met bus, tram en metro naar het volgende treinstation.
Heel veel vragen kreeg KLM binnen toen de coronapandemie begon. Door Messenger efficiënter in te zetten lukte het om die sneller te beantwoorden.
Goede klantenservice is een belangrijk onderdeel van de klantervaring. In dit whitepaper lees je hoe je een goede klantenservice-ervaring creëert wanneer klanten veel verschillende kanalen hebben om je te bereiken.
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
Klantenservice is een belangrijk distributiekanaal om gepersonaliseerde marketingboodschappen te leveren. Een trend in opmars.
Hoe gebruik je de sterke punten van zowel winkelpersoneel als een servicerobot? En willen klanten wel robots? Onderzoek onder consumenten geeft antwoorden.
Bij de klantenservice is de tevredenheid van medewerkers vaak laag. Ondoordachte automatisering speelt een grote rol. Meer aandacht voor de medewerker.
Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten