Nieuwe site en naam voor Hardware Info
Hardware Info heeft naast een nieuwe site ook een nieuwe naam gelanceerd en een verbeterde productvergelijker ontwikkeld. Hardware.Info heet voortaan Hardware Info, zónder punt.
Hardware Info heeft naast een nieuwe site ook een nieuwe naam gelanceerd en een verbeterde productvergelijker ontwikkeld. Hardware.Info heet voortaan Hardware Info, zónder punt.
Uitgeverij De Persgroep neemt een nieuw marketingsysteem in gebruik waarmee het al zijn interne databronnen kan aanroepen om belangstellende klanten abonnementen op maat te verkopen.
RTL Group voegt zijn online videonetwerken in Noord-Europa samen onder een vlag, die van Divimove. Dat betekent dat RTL MCN in Nederland als losse eenheid wordt opgeheven.
Het Commissariaat voor de Media werpt geen drempels op voor KPN en Talpa om samen targeted tv-reclame te faciliteren op SBS6, SBS9 en Net5.
Reclamegroep WPP verkoopt een groot deel van zijn belang in Kantar, namelijk zestig procent, aan Bain Capital. Met de transactie zou 3,1 miljard dollar zijn gemoeid.
Deepfake-technologie heeft in de strijd tegen nepnieuws een negatief imago gekregen. Nu is er David Beckham die zich dankzij deepfake in negen talen uitspreekt tegen malaria.
Het zijn met name de zogeheten influencers, accounts met veel volgers, die kampen met steeds lagere interactieratio’s op Instagram. Dat laat nieuw Duits onderzoek zien.
Aan de nieuwe mogelijkheden van voice kleeft voor veel mensen een nadeel: worden we niet overgenomen door robots in de toekomst? Daar hoeven we voorlopig nog niet bang voor te zijn.
Google Plus is nog maar amper opgeruimd, of Google probeert een nieuw sociaal netwerk Shoelace uit. Vooralsnog is die alleen […]
De papieren prijskaartjes gaan er uit bij de versafdelingen van Albert Heijn. Tegen het einde van dit jaar gaan 150 winkels om. Uiteindelijk kan de supermarktketen dynamisch product- en prijsinformatie laten zien die varieert met beschikbaarheid en moment van de dag of week.
VR maakt het het Anne Frank Huis en zijn geschiedenis toegankelijker voor een groter publiek. Het Van Goghmuseum maakt kwetsbare collectiestukken toch toegankelijk voor een miljoenenpubliek. Hoe stellen musea de bezoeker centraal, met technologie?
Marktonderzoeker Memo2 sluit een exclusieve samenwerking met de makers van festivalapp Woov. Op intuïtieve wijze kunnen zo honderdduizenden festivalgangers naar meningen, opvattingen en ervaringen worden gevraagd.
Alleen al in Nederland worden meer dan 300.000 nieuwe blogposts per maand geschreven. Als consument volgen wij bloggers en influencers voor inspiratie op bijna elk gebied. Van mode, reizen tot foodblogs en technologie. Men gebruikt blogs om kennis te delen, reviews van producten te doen en het vertellen van inspirerende verhalen. Maar hoe meet je waarde van al die content?
Content marketingbureau iMediate richt zich naast retail nu ook op de zakelijke markt. Hiervoor wordt een nieuw onderdeel voor B2B content marketing opgericht, waarin de platforms ChannelConnect en Entertainment Business worden geïntegreerd.
Promoties voor Mozilla’s Firefox browser zijn de laatste tijd vooral gericht op de privacy instellingen en het blokkeren van “ongewenste” tracking scripts. Zoals betoogd in dit artikel komt de betrouwbaarheid van web analytics data daarmee in gevaar en dat is een risico voor uitgevers en e-commerce websites.