Publicis brengt bod uit op datamarketingspecialist Epsilon
Reclamereus Publicis Group brengt een bod uit op het in datamarketing gespecialiseerde Epsilon, zo heeft het bedrijf bevestigd. Epsilon is […]
Reclamereus Publicis Group brengt een bod uit op het in datamarketing gespecialiseerde Epsilon, zo heeft het bedrijf bevestigd. Epsilon is […]
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een campagne die met Snoop Dogg qua stijl nogal knettert.
De hotelzoekmachine van Google breidt zijn scope uit naar vakantiehuisjes op de Amerikaanse markt.
De dubieuze online broker Olympus Markets adverteert nog altijd voor haar financiële diensten met nepnieuws, maar lijkt daarin steeds minder goed te slagen, getuige enkele raadselachtige advertenties waarin de producten van het bedrijf ogenschijnlijk niet meer aan bod komen. Maar waartoe dienen die advertenties dan wel?
Google wil zijn maildienst Gmail interactiever maken. Het idee is dat gebruikers niet meer van app hoeven te wisselen als ze een bepaalde taak willen uitvoeren.
Apple is begonnen met het tonen van reclames in de Nederlandse App Store. Dat schrijft Apple site iCulture. De advertenties verschijnen bovenin de zoekresultaten.
Veel organisaties gebruiken de gratis versie van Google Analytics of en hebben hier voldoende aan. Er zijn ook diverse betaalde analyticstools (o.a. Analytics 360, Piwik PRO en Webtrekk) in de markt die meer te bieden hebben dan de gratis Google Analytics? Maar wanneer wordt het interessant of zelfs nodig om over te stappen naar een betaald analyticsplatform? Welke mogelijkheden zijn hiervoor en wat moet er gebeuren om deze overstap te maken?
Google investeert stevig in de bouw van een technisch en commercieel ecosysteem voor podcasts. Een belangrijke stap wordt nu gezet met het automatisch transcriberen van podcasts.
Een van Nederlands eerste internetbureaus Info.nl verandert zijn naam in INFO om zijn positionering te actualiseren.
Bierwinkel Beerwulf.com is zojuist uitgeroepen tot Beste Starter bij de uitreiking van de Shopping Awards.
De deuren van de nominatieronde van de Dutch Podcast Awards waren nog niet koud een paar uur open en de organisatie had al ruim vierhonderd aanmeldingen te verwerken.
Effectieve inzet van het mediabudget is net als de kerosine in een raket. Er moet voldoende exposure in de tank zitten om de maan te bereiken en weer terug. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het bedrijf zoveel mogelijk in media moet investeren. De output moet worden gemaximaliseerd, niet de input. Dat is in essentie een hoofdtaak van de CMO.
Gebrek aan technische kennis, beschikbare tools en geld zijn de belangrijkste redenen waarom middelgrote tot kleine Nederlandse bedrijven het nog lastig vinden om search automation binnen hun searchcampagnes toe te passen. Dat blijkt uit het onderzoek Search Automation in het MKB, dat brancheverenigingen DDMA en IAB Nederland vandaag presenteren.
Sportmarketingbureau House of Sports lanceert samen met influencer marketingplatform Join Influencers of Sports. Bedrijven kunnen via het platform samenwerken met Olympisch atleten als Erben Wennemars en Tess Wester of e-sporter Koen Weijland.
Steeds meer uitgevers van reiscontent gaan op zoek naar nieuwe verdienmodellen om de teruglopende omzet te compenseren. Dit signaleert J. Walter Thompson in het jaarlijkse innovatie-overzicht The Future 100.