Nieuwe naam, nieuwe partner voor Woedend!
Seema Sharma gaat aan de slag bij communicatiebureau Woedend! als partner en executive creative director. Het bureau verandert als teken van een nieuwe propositie zijn naam in ‘Woedend! The New Creatives’.
Seema Sharma gaat aan de slag bij communicatiebureau Woedend! als partner en executive creative director. Het bureau verandert als teken van een nieuwe propositie zijn naam in ‘Woedend! The New Creatives’.
Het Cannes Lions International Festival of Creativity krijgt een nieuw onderdeel dat zich speciaal richt op ‘contentcreators’.
Kinesso introduceert de gespecialiseerde afdeling Performance Solutions die klanten gaat begeleiden bij het intern overnemen van hun digitale media- en marketingactiviteiten.
Marketing- en reclamegroep Publicis rapporteert een omzetgroei van 5,3 procent tot 3,2 miljard euro. De plus komt mede door de aantrekkende reclameuitgaven van de techsector.
De Kansspelautoriteit (Ksa) legt hostingaanbieder DigitalOcean een bindende aanwijzing op. Met deze aanwijzing wordt het bedrijf opgedragen haar dienstverlening aan illegale affiliatewebsites stop te zetten.
Op digitale reclameborden van de gemeente Deventer is binnenkort geen alcoholreclame meer toegestaan. Dat hebben burgemeester en wethouders besloten.
Social media & creator agency OnSocial wordt onderdeel van Alfred International. OnSocial richt zich op short-form videocontent, met een sterke focus op platforms zoals TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts.
Linehub, de Nederlandse groep met specialistische online marketingdiensten, koopt het Duitse bedrijf adnymics. Daarmee krijgt het expertise rondom CRM-gedreven insertmarketing.
De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2024 is eruit. De jury nomineert Uitgekookt, FitFor Me en Ancienne Belgique in de categorie Email Marketing Automation Excellence. In de categorie Outstanding Email gaan PostNL, Allianz Direct en Autogroep Twente met elkaar de strijd aan.
Nicky Levinschi is per 1 april actief als de nieuwe algemeen directeur van mediabureau ZIGT.
Instagram realiseerde in 2021 een omzet van 32 miljard dollar, omgerekend 27 procent van de totaalomzet van moederbedrijf Meta.
Misschien is het wel een wereldprimeur, het targetingsysteem voor online reclame van start-up Rayn. Het is gebaseerd op een geraffineerd Google-concept en wordt gebouwd door serie-ondernemer Tim Geenen en drie compagnons.
team5pm neemt social media bureau Lijm Amsterdam over. Daarmee versterkt het bureau de specialistische kennis van sociale platformen waaronder TikTok, Instagram en Snapchat.
Retailmedia is aan een opmars bezig. TV-schermen in winkels zijn daarvan één vorm: deze nemen deels de rol van traditionele lineaire TV over.
Fama Volat lanceert een nieuw onafhankelijk bureau dat de brug slaat tussen creatieve en mediabureaus: The Next Aurora. Met een eigen benadering, waarbij onder meer communicatieplanning, generatieve AI en PR samenkomen.