Creatieve bureaus Rotterdam openen deuren Agency at Night
Een kleine vijftig creatieve en digitale bureaus uit Rotterdam openen op vrijdag 15 maart hun deuren voor belangstellenden van buiten.
Een kleine vijftig creatieve en digitale bureaus uit Rotterdam openen op vrijdag 15 maart hun deuren voor belangstellenden van buiten.
Het beëindigen van cookies in Chrome is best een opgave. Google’s oplossing is Consent Mode V2. Het bedrijf eist dat dit vanaf komende maand gebruikt wordt.
In Agency Talks gaan we in gesprek met experts van verschillende bureau’s om te kijken wat er allemaal speelt in de bureauwereld.
Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Het bureau zal deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencer marketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.
“De tools en het werk van marketeers worden slechter. Daarmee bereik je niet meer wat morgen van je wordt verwacht? Dan Taylor, baas Global Ads bij Google, is duidelijk: ‘2024 is een omslagjaar’.
Hoe simpel kan het zijn? Door je berichten, lettertype, taalkeuzen en formulieren eenvoudig en kort te houden zorg je voor meer respons en hogere conversie.
Webhero, het digitale bureau uit Leuven, neemt de klanten van Publistep over, een bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketeer, jurist of dataspecialist ingrijpend gaat veranderen? Welke trends mag je niet missen?
Traditioneel zoekmotorvolume en -verkeer zal binnen twee jaar flink dalen, tot 25 procent, doordat chatbots van Google, Microsoft en OpenAI de taken van zoekmachines overnemen. Dat stelt Gartner in een nieuw onderzoek.
Het grote Amerikaanse warenhuis Walmart heeft officieel aangekondigd dat het tv maker Vizio zal kopen voor 2,3 miljard dollar. Geruchten daarover circuleerden al langer.
Strategy Director John Meulemans vertrekt bij digitaal marketingbureau Endeavour. Hij zoekt nieuwe uitdaging in het opkomende domein dat influencermarketing en kunstmatige intelligentie combineert.
De Super Bowl was een daverend succes met hoge bezoekcijfers, zegt Twitter over zichzelf. Een externe analyse lijkt uit te wijzen dat 76 procent van het commerciële verkeer nep was.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Maar liefst 90 procent van de Belgische influencers geeft niet aan of ze worden betaald voor reclameboodschappen, blijkt uit een onderzoek van de economische inspectie.
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?