Boomerang maakt nieuwe voetbalcampagne ING/KNVB
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.
Creatief bureau N=5 heeft de tv-commercial gemaakt voor Marktplaats.nl die vanaf vandaag maanden op televisie te zien is.
Adobe heeft een nieuw attributiemodel ontwikkeld, waarbij algoritmen de impact van succes meten. Het attributiemodel wordt dit najaar verwerkt in […]
Een groot verschil tussen een B2C en B2B-bedrijf is de hoeveelheid middelen die er zijn om loyaliteitsmarketing te bedrijven. De B2B-marketeer wil wederverkopers leren kennen en meer sturing geven aan de producten die zij verkopen. Maar over een loyaliteitskaart of app beschikt hij niet. Heeft een loyaliteitsprogramma dan wel een functie voor een B2B-bedrijf?
Creatief webbureau The Secret Lab start een nieuwe afdeling die zich volledig zal gaan richten op virtual reality (VR). Met een speciaal productieteam wil men inspelen op de mogelijkheden die deze technologie biedt en de vraag naar 360-video en VR-producties.
Adobe wil webwinkels en bedrijfspagina’s nog beter afstemmen op de behoefte van de consument door ook de persoonlijkheid van bezoekers te analyseren. Is de bezoeker extravert of introvert? Aan de hand van een persoonlijkheidsprofiel worden bijvoorbeeld artikelen in bepaalde kleuren op de webpagina geselecteerd.
Digitaal bureau TamTam heeft een nieuw merk opgericht van waaruit het zijn nationale en internationale groeiplannen gaat uitvoeren. Onder de vlag Dept wordt de komende periode tevens een aantal overnames gedaan, zo vertellen directieleden Dimi Albers en Paul Manuel.
Het adverteren op basis van klant- en gedragsgegevens begint een grote vlucht te nemen. Het levert relevante advertenties op voor de juiste personen op het juiste moment in de customer journey. Dit gebeurt echter nog standalone: de ontwikkelingen in de customer journey worden niet automatisch verwerkt. Aan de hand van Salesforce ’s uitbreiding van Advertising Studio met Google Customer Match bekijken we de ontwikkeling van CRM-gedreven adverteren.
Tele2 uit Zweden heeft een app laten maken waarmee Europeanen met duizenden tegelijk samen een lied kunnen zingen. De verdiensten uit exploitatie gaan naar een goed doel.
De directeur van Stichting Kijkonderzoek, Bas de Vos, krijgt tevens de leiding over het Nederlands Online Bereiksonderzoek. Dat is het initiatief bereiksonderzoek voor sites en apps.
De Barneveldse specialist in marketing automation Webpower is een succesverhaal. Het bedrijf dat tien jaar geleden naam maake in China, breidt uit in Zuidoost-Azië.
Kath Pay komt naar de DDMA Email Summit 2016 op 9 juni. Zij brengt haar theorie ook in praktijk met haar consultancy Holistic Email Marketing, waar ze founder en CEO is.
Triple Double sportmarketing en E-sites richten een gezamenlijk digitaal bureau op voor digitale sportmarketing.
Adverteerders gaven in 2015 voor 36,2 miljard euro uit aan reclame op digitale kanalen in Europa, een groei van 13 procent. Online is voor het eerst groter dan televisie qua bestede mediabudgetten.
Steeds meer apps vragen om locatie- en apparaatgegevens. Maar niet iedereen wil die prijs geven. Zo zegt maar liefst 37 procent van de babyboomers (50 tot 69 jaar) helemaal geen gegevens te willen delen, ook als de service van een dienst daardoor minder is.