YouTube waarschuwt ook in Duitsland tegen adblockers
YouTube heeft de strijd tegen adblockers opgevoerd: Ook Duitse gebruikers krijgen sinds enkele dagen waarschuwingssignalen tegen het gebruik van adblockers in YouTube-video’s.
YouTube heeft de strijd tegen adblockers opgevoerd: Ook Duitse gebruikers krijgen sinds enkele dagen waarschuwingssignalen tegen het gebruik van adblockers in YouTube-video’s.
TikTok lanceert een nieuwe advertentieformule binnen de pagina met zoekresultaten. Adverteerders kopen er bij opbod een positie voor hun reclamefilmpje.
Alsof de muren van de metrotunnels in Rotterdam enorme videoschermen zijn, zo komt nieuwe tecnologie voor de reizigers over. Deze wordt vanaf nu op programmatic exchanges aangeboden.
Google ernaar dat adverteerdes Google Analytics 4 als hun centrale CDP inzetten. Dit zijn de essentiële zaken als je GA4 op die manier wilt gebruiken.
Hoe kies en implementeer je de juiste Marketing Automation Software? Marketingspecialisten van New York Pizza en Air Miles delen hun ervaringen in de videocollectie Marketing Automation.
De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards zijn bekend. In de categorie Enterprise strijden Eneco en Louwman om de winst. In de categorie Data Challenger gaan Omoda en Het Concertgebouw de strijd met elkaar aan. Op 7 november presenteren alle genomineerden hun case tijdens een speciale Digital Talk, op 30 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT.
Dealsite iBOOD test momenteel WhatsApp om loyale klanten voorrang te bieden bij aanbiedingen. Dat vertelt Lukas Jorissen in de Emerce videocollectie Marketing Automation.
De markt voor marketing automation, gebruikt voor klantcontact, wordt overspoeld door duizenden nieuwe kleine en grote AI-tools. Dit brengt grote verandering met zich mee, maar niet iedereen kan nog aansluiten.
Nieuwe marketing automation software maakt steeds meer gebruik van AI om klanten te bedienen. Welke nieuwe oplossingen zijn er beschikbaar, en welke past bij de uitdagingen van je bedrijf?
Buro Bagsy-eigenaren Yuyan Vuurmans en Vera van Veen kondigen de oprichting aan van UGC Society, een nieuw social media bureau dat zich volledig richt op User-Generated Content (UGC).
Het is verontrustend dat de STER, de reclame-exploitant van de NPO, geen reclame meer mag dragen voor commerciële partijen. Op lange termijn is het noodzakelijk om dat te veranderen. Directeur Frank Volmer heeft gefundeerde hoop daarop.
Social media en influencers bureau Scooperz kondigt de opening aan van een nieuwe vestiging in Amsterdam.
Aanstaande vrijdag openen veertig creatieve bedrijven in Amsterdam hun deuren voor belangstellenden van buiten.
De nieuwe tarieven bij Ster voor 2024 zijn bekend. In een online uitzending over ontwikkelingen in de mediawereld en nieuwe programma’s bij de NPO presenteerden de salesmanagers van Ster het nieuwe aanbod.
Berichtendienst Twitter brengt zijn publiek in verwarring met een nieuw soort reclame dat niet als zodanig herkenbaar is. Het komt gebruikers nog spammerig over.