TU Delft vernieuwt zijn site voor OpenCourseware
De TU Delft heeft zijn OpenCourseware-site vernieuwd om zijn opleidingsaanbod internationaal beter op de kaart te zetten.
De TU Delft heeft zijn OpenCourseware-site vernieuwd om zijn opleidingsaanbod internationaal beter op de kaart te zetten.
Video wordt steeds belangrijker voor online marketeers. En dus groeit het aantal videoposts online. Maar hoe zorg je er voor dat je vandaag de dag ook goed gevonden wordt? Workshop zet het voor je op een rij.
Digitaal media-exploitant Semilo brengt zijn activiteiten rondom foodadvertising onder in een apart, nieuw label: Een Kwestie van Smaak.
De digitale mogelijkheden kunnen het voor de gehele foodsector eenvoudiger maken meer data over eet- en aankoopgedrag te ontsluiten. Het biedt kansen om met nieuwe bedrijfsmodellen in te spelen op de digitale ‘empowerment’ van de consument. Dit concludeert ABN AMRO in het rapport ‘Voedsel wordt bits & bites. Digitale transformatie van de foodsector’.
De Consumentenbond heeft de Autoriteit Consument en Markt (ACM) gevraagd om maatregelen te nemen tegen internetaanbieder Online.nl.
De herintroductie van animaties in design doet al gauw denken aan het tijdperk waarin Flash van ieder scherm spatte. Designers waren het even uit het oog verloren, maar geanimeerd design is weer terug van weggeweest. Functioneel dit keer.
Na Mozilla komt ook Opera met een browser met adblocker. Vooralsnog gaat het om een testversie voor Windows, OS X en Linux. Opera claimt dat met de browsers tot veertig procent sneller gesurfed kan worden.
Starbucks heeft zijn veelgeprezen loyaltyprogramma Starbucks Rewards radicaal veranderd. Niet het aantal transacties, maar het geld dat wordt uitgegeven wordt vanaf volgende maand doorslaggevend. Alleen al die aankondiging heeft geleid tot een stortvloed aan negatieve buzz op social media, maar wat is de impact op het merk?
B2B-adverteerders zijn weinig te spreken over het rendement van hun campagnes. Dat blijkt uit onderzoek van Demandbase onder 500 B2B-marketeers. 71 procent zegt dat de doelstellingen niet worden gehaald.
CMO Wouter Blok is na een jaar alweer opgestapt bij online retailer Coolblue. Volgens Blok kregen bestuurlijke taken de overhand en kwamen inhoudelijke marketingtaken op het tweede plan.
Een gemiddelde Chrome & Android gebruiker bezoekt per maand meer dan 100 websites. Een gemiddelde mobiele gebruiker gebruikt slechts 25 apps per maand. De mobiele gebruiker brengt echter veel meer tijd door in apps (87%) dan op het web (13%).[1] Apps zijn snel en mobiele websites relatief traag. Er is een kloof ontstaan tussen native apps en mobiele websites. Google werkt in Chrome al langer aan een innovatie waardoor een mobiele website zich als native app kan gedragen op jouw telefoon. Tijdens de laatste Chrome Dev Summit werd het concreet en kreeg het officieel een naam: Progressive Web Apps. Ondanks de grote potentie, is het bij velen nog niet bekend. Tijd om hier meer aandacht aan te besteden!
Wehkamp lanceert vandaag zijn vernieuwde winkel-app. Belangrijkste vernieuwing is de introductie van de zogenaamde w-app, waarmee klanten zeven dagen per week kosteloos direct contact kunnen hebben met de klantenservice.
Het gaat niet goed met Groupon. De cijfers over het vierde kwartaal waren weliswaar beter dan verwacht, maar de berichtgeving is al langere tijd negatief.
Verizon schikt met de Amerikaanse Federal Communications Commission vanwege de inzet van omstreden supercookies. Het telecombedrijf betaalt een boete van 1,35 miljoen dollar.
Een kleine verandering van de naam moet de grote verandering die het bedrijf afgelopen jaren doorliep weergeven. Triple IT verliest de laatste twee letters van zijn naam en wordt Triple, met bijbehorend nieuw beeldmerk.