Emerce lanceert Agency Finder, hulp bij bureaukeuze
Emerce lanceert vandaag de Agency Finder, een online dienst om een onafhankelijke, relevante shortlist op maat te maken voor wie op zoek is naar een digitaal bureau.
Emerce lanceert vandaag de Agency Finder, een online dienst om een onafhankelijke, relevante shortlist op maat te maken voor wie op zoek is naar een digitaal bureau.
Technologiebedrijf Criteo zag de omzet in het derde kwartaal met vijf procent toenemen tot 469 miljoen dollar.
Mediabureau Havas sluit in Nederland een strategische samenwerking met RetailMedia.One. Dat is eerder uit noodzaak dan uit luxe. Het nieuwe reclameformat staat nog in de kinderschoenen.
Iedereen is gewend om een koelkast of een kledingstuk online te shoppen, maar een webshop waar je terecht kunt voor een kerstbomendoolhof of een bubbelbad bioscoop is er niet.
Consumenten kunnen zich vanaf februari 2024 met één klik uitschrijven op commerciële e-mails die ze op hun Gmail-account ontvangen.
Het online tracken van internetgebruikers zou wettelijk verboden moeten worden, aldus verschillende organisaties op het vlak van internet en privacy. Daartoe is deze week een petitie gelanceerd.
ABN AMRO denkt dat adverteerders elk jaar honderd miljoen euro extra gaan besteden bij, wat heet, retailmedia. Dat is reclameruimte bij webshops, apps en op digitale schermen in winkels. Daarmee promoten leveranciers de artikelen die ze in de betreffende winkels verkopen.
PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan bij DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards) met de winst naar huis in respectievelijk de categorieën Conversie, Experimentation Culture en Omnichannel. Thuiswinkel.org sleepte de Lindeboom Hero Award in de wacht, als case met de meeste potentie.
Zie jij er al tegenop om de uitgaven van je marketingbudget te verantwoorden? Geen zorgen, want deze whitepaper is je redder in nood.
Marketing- en reclameconcern Omnicom doet met de overname van Flywheel Digital, ter waarde van 835 miljoen dollar cash, zijn grootste overname ooit.
Google’s Core-update heeft bij meer dan een website gezorgd voor gekelderde posities in de zoekresultaten. Met deze zeven strategieën voor goede content kun je dat tegengaan.
De tweede omzetwaarschuwing in drie maanden tijd van WPP. Het zijn vooral de techbedrijven in de VS die de hand op de knip houden en het resultaat van de reclamegigant drukken.
Al 19 keer eerder bracht de toonaangevende E-mail Benchmark tienduizenden marketeers hun jaarlijkse dosis referentiecijfers om hun campagnes te vergelijken en inzicht […]
Wet- en regelgeving wordt voor een groot deel nageleefd in telemarketing en fieldmarketing activiteiten van grote Nederlandse adverteerders. Dit blijkt uit de Nationale Compliance Benchmark Direct Marketing die compliance specialist DMCC heeft uitgebracht. Wel is er ruimte voor verbetering. Zo blijft de informatievoorziening bij ingewikkelde diensten achter, maar blijkt ook dat adverteerders hierop kunnen sturen.
Er ligt een gapend gat tussen het woord van Twitter-baas Elon Musk en de feiten over adverteerders op de berichtendienst. Musk vertelt niet de waarheid, als de cijfers van een digitaal adviesbureau kloppen.