Zo krijg je als contentmarketeer weer grip op je omnichannelstrategie
Headless gaat ten koste van zélf content kunnen beheren en beheersen. Met een slimme interface kun je de sturing terugpakken en concurrerender worden.
Headless gaat ten koste van zélf content kunnen beheren en beheersen. Met een slimme interface kun je de sturing terugpakken en concurrerender worden.
In Duitsland zijn 274.000 arbeidsplaatsen bezet door experts in online marketing. Dit marktsegment als geheel genereert een handelswaarde van 19,8 miljard euro.
Vandaag publiceert Emerce zijn eerste collectie premium artikelen. Een reeks verhalen die je up to speed brengt met ontwikkelingen in […]
Inzichten en trends van 6000 marketeers en meer dan 2 miljard uitgaande marketingberichten.
De zorgen om online privacy onder Nederlandse consumenten zijn nog net zo groot als vier jaar geleden: twee op de […]
Maaike Preuninger en Jasper Boon treden toe tot de directie van WUBBE / Creative Digital Agency. Daarmee is de leiding van het bureau in handen van drie partners.
Growth hacking agency Sprints & Sneakers breidt haar diensten uit met een aparte brandingtak. Onder leiding van ex-Qmusic marketingbaas Jorn Agterberg gaat de agency ook strategisch bouwen aan merken die positieve impact (willen) maken.
Om verder te groeien en internationale merken beter te kunnen bedienen heeft bureau Fitzroy zich versterkt met het creatieve duo von Franquemont en Demeijer-Gorissen.
Waarom houdt een betaaltechnologiebedrijf zich bezig met duurzaamheid? Hoe pakten we dat aan en hoe maten we succes?
Dalende advertentieverkopen bij zowel Google als YouTube zorgen voor uitstappende beleggers. De kwartaalcijfers vallen tegen, wat een daling van de koers oplevert van vier procent nabeurs.
Amazon verkocht voor 38 miljard dollar aan reclameruimte in zijn winkels wereldwijd. Deze relatief jonge tak, ook wel retailmedia genoemd, is goed voor zeven procent van de concernomzet.
Europese adverteerders en exploitanten hebben de mond vol over duurzaamheid in gedachte en met plannen. Ze vergeten alleen tot actie over te gaan. Slecht twintig procent meet überhaupt zijn uitstoot.
Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]
Kortingscodes blijven populair onder Nederlanders. Dit blijkt uit onderzoek van online marketing agency Seeders. De populairste webshop categorieën om te besparen zijn fashion, eten en dagjes uit. Zalando is de absolute nummer 1 als het gaat om kopen met korting. Maandelijks zijn er bijna 50.000 zoekopdrachten naar kortingscodes voor de kledinggigant.