DEPT wint de meeste awards in de geschiedenis van Lovie Awards
DEPT heeft en recordaantal van 43 awards met klanten als Amazon Prime, HAPE, Philips en H&M binnengesleept bij de Lovie Awards.
DEPT heeft en recordaantal van 43 awards met klanten als Amazon Prime, HAPE, Philips en H&M binnengesleept bij de Lovie Awards.
Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!
Begrijpen we de context echt? Vaak niet, en dan wordt ‘contextual advertising’ iets op basis van een gok over de betekenis van een paar woorden.
De Kansspelautoriteit (Ksa) vraagt kansspelaanbieders op verantwoorde wijze om te gaan met gokreclame in de aanloop naar en tijdens het WK Voetbal in Qatar. De toezichthouder herinnert in een brief aan vergunninghouders aan de oproep die minister Franc Weerwind (kansspelbeleid) tijdens debatten in de Tweede Kamer deed.
De Amerikaanse autofabrikant General Motors (GM) draait tijdelijk geen reclamecampagnes op Twitter. Het wil eerst duidelijkheid over de plannen van de nieuwe eigenaar.
Hoewel ongeveer de helft van de Nederlandse B2B-marketeers aangeeft dat hun budgetten op de een of andere manier zijn beïnvloed door de huidige economische omstandigheden, blijft de meerderheid optimistisch over hun marketingstrategie voor de komende zes maanden. Dit blijkt uit een nieuwe studie van LinkedIn.
TikTok heeft een nieuwe gids gepubliceerd om meer inzicht te geven in een effectieve merkstrategie met het platform. Niet onbelangrijk, want de app bereikt naar schatting 1,5 miljard gebruikers en die brengen steeds meer tijd door op de app. Dus hoe maak je het beste gebruik van het platform voor marketingdoeleinden? Deze infographic vertelt daar meer over.
Adform en Ipsos MMA gaan samenwerken om adverteerders customer-journeyanalyses te bieden zonder cookies van derden. De aankondiging komt voor veel bedrijven op een belangrijk moment nu steeds meer advertentieplatforms (DSP’s en ad servers) third-party ID’s afschaffen en adverteerders de effectiviteit van hun mediacampagnes niet meer op eenvoudige wijze kunnen monitoren.
Je Google-Ads-account: single Intent Ad Groups,het bredere Hagakure, of iets ertussenin: wat komt als beste uit de bus? Alles op een rij en een eindoordeel.
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in de eerste drie maanden van 2022 uitgekomen op 165 miljoen euro. Dat is 53 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
Uber heeft officieel een eigen advertentietak gelanceerd om ‘consumenten te betrekken bij merken’ door ze videoadvertenties te tonen tijdens taxiritten.
Marketinguitgaven groeien weer. Hoe groei je mee met je klanten zonder het overzicht op je uitgaven te verliezen? Scheid uitgaven met digitale betaalpassen.
Uber Eats mag in Rotterdam geen flyers meer verspreiden aan bewoners zonder Ja/Ja-sticker. Dat staat in een uitspraak van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State van vandaag.
De bureaus Triple en code d’azur bundelen de krachten en bouwen samen aan een internationale bureaugroep om klanten nog beter te kunnen bedienen. Met ruim 450 specialisten wil men zich gaan toeleggen op projecten op het snijvlak van merk, creativiteit, technologie en data.
Apple gebruikers krijgen vanaf vandaag op twee vaste plekken binnen de App Store meer advertenties te zien.