Customer Service12,9KJan LibbengaEmerceThe Social Conference: ‘De mens blijft voorlopig onmisbaar’Customer Service
Dialogue Marketing7.9kManuela WarnarWatermelonEen chatbot als marketinginstrument, wat is de toegevoegde waarde?Dialogue Marketing
Strategy15,6KRedactie EmerceEmerceAnatoliy Babic (SciSports): ‘Met data de juiste voetballer vinden’Strategy
Online advertising34,4KBart HooglandBlooSEMDe nieuwe manier van app-promotie – Universal App Campaigns in AdwordsOnline advertising
SxSW45,9KKuldip SinghEssent/innogy Retail InternationalDe trends van SXSW: de tijd van mobile is voorbijSxSW
Singularity22,2KSerge PoppesPegamentoRobotisering in HR: hoe automatiseren zorgt voor blijere werknemersSingularity
Digital Wallets15KRedactieEmerceMini-apps in WeChat brengen nieuwe vormen van e-commerceDigital Wallets
Digital Wallets13,8KHans VoornVoor Elkaar HoldingDe pivot van MyOrder: ‘Toegevoegde waarde bieden in mobiliteit’Digital Wallets