Artificial Intelligence74,9KPremiumNaser BakhshiDeloitte ConsultingDe mogelijkheden van AI voor de toekomst (5/5)Artificial IntelligencePremium
Conversie26,3KArno WitteObjective PartnersMediabudget inrichten: sturen op marginale ROI versus totale ROIConversie
Social15,2KPremiumRedactieEmerceSocial Travel 30: KLM neemt het stokje over als de nieuwe nummer 1SocialPremium
Community Management9.7kRedactieEmerceCrowdsourcing voor nieuwe inzichten is vol risico’sCommunity Management
Search30,1KThomas RabbieExpand Online (part of Dept)Samenwerken met robots; blijven SEO-consultants relevant?Search
Artificial Intelligence10,8KRedactie EmerceEmerceHoe AI helpt bij het personaliseren op grote schaalArtificial Intelligence
Search17,9KMarnix BakkerNochii Online MarketingGary Illyes: ‘De Mobile First Index is de grootste verandering in search dit jaar’Search
Customer Service10KJan VinkenWerkspotWerkspot: offline support draagt bij aan een beter online productCustomer Service
Digital Agencies8.9kPremiumRedactieEmerceInternationale ambitie Gracious: ‘Vraag naar ander soort bureau’Digital AgenciesPremium
Recruitment14,2KRedactie EmerceEmerceLars Wetemans (Wonderkind): ‘We zijn in twee jaar van 4 naar 71 FTE gegaan’Recruitment
Search73,8KThijs VerhoevenWP Masters & WP HandleidingWaarom je afbeeldingen altijd een Alt-tekst moeten hebbenSearch
Recruitment36,7KBo StevensCarerixRecruitment in 2018: digitale tendens met een human touchRecruitment
Blockchain38,6KPremiumMarvin Vacquier DroopIAB Nederland en Platform 161Wat wordt de impact van blockchain op de digital advertisingindustrie?BlockchainPremium