More stories

7 tips voor een succesvolle beursdeelname

Vakbeurzen zijn nog steeds perfecte leadgeneratoren. Maar hoe haal je anno 2017 het maximale uit je beursdeelname? Joran Hofman geeft je in dit artikel 7 tips om jouw volgende beursdeelname tot een succes te maken. Een handige checklist voor jouw volgende beursdeelname.

Dialogue Marketing

Social Travel 30: Landal GreenParks prolongeert titel; TUI krijgt pluim

Het zomerseizoen is ten einde dus het is tijd voor de tweede editie van de Social Travel Top 30. Buzzcapture heeft onderzocht welke Nederlandse reismerken in de periode juli tot en met september het beste presteerden op het gebied van online berichtgeving. In de lijst zijn flink wat verschuivingen te zien.

Social

Gelderland zet drones in voor communicatie

De Provincie Gelderland gaat drones gebruiken om foto- en videobeelden te maken, onder meer ten behoeve van promotiefilms of flyers.

Media

Youfone past communicatie over Onbeperkt abonnement aan

Youfone heeft na een berisping van de Reclame Code Commissie de naam van zijn Onbeperkt MB-bundel gewijzigd in Onbeperkt MB FUP. Dat FUP staat voor fair use policy.

Communicatie

Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT

Artsen zonder Grenzen gaat de komende jaren samenwerken met RLVNT voor contentadvies- en creatie

Digital Agencies

Het digitale eindspel van de muziekindustrie is in zicht

Het eindspel van de muziekindustrie is in zicht. Volledig geautomatiseerde communicatie is de weg die ingeslagen moet worden. Alleen artiesten, maar ook festivalorganisatoren, die hun relatie met hun fans digitaal optimaliseren zullen op termijn kans hebben te overleven.

Communicatie

Rabo Envision Tribe opgericht voor herpositionering Rabobank

Rabobank richt samen met de creatieve coalities Planet Bank en DoenDenkers de Rabo Envision Tribe op. Die vormt volgens de […]

Communicatie

‘Nepnieuws is gewoon te koop’

Nepnieuws is te koop. Beweert in elk geval Trend Micro in het rapport ‘The Fake News Machine: How Propagandists Abuse the Internet and Manipulate the Public’. Een twaalf maanden durende campagne om verkiezingsuitslagen te beïnvloeden kost zo’n 357.700 euro. Het in diskrediet brengen van een journalist kost ongeveer 49.175 euro.

Communicatie

Wolfensberger van TMG naar OCW

Barbera Wolfensberger wordt de nieuwe directeur-generaal Cultuur en Media bij het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

Communicatie

Digitale transformatie in Communicatie: Proactief en gepersonaliseerd klantcontact

De telecomsector vormt het hart van alle digitale transformatie. Zonder telecom geen razendsnel internet en dus geen disruptie. Tegelijkertijd moeten bedrijven in deze sector zelf ook geloven aan de digitale transformatie. De hoge eisen en verwachtingen van klanten gelden immers net zo goed voor (mobiele) telefonie, internet en televisie. Wat betekent dit voor de CMO?

Strategy

pr.co: schrijf, check, verstuur en track je nieuwsbericht in 1 tool

Zelf keihard werken voor je pr, maar geen idee hebben wat je collega’s aan het doen zijn. Inefficiëntie zit hem […]

Communicatie

Rabobank roept op tot creativiteit in vernieuwende pitch

De Rabobank nodigt zijn eigen personeel en directie relaties uit voor het ontwikkelen van een creatief concept voor haar positionering. Rabobank zoekt naar ‘communicatie disruptors, oorspronkelijk, onconventioneel en onderscheidend, die een nieuwe lat in de markt willen leggen’.

Communicatie

Automatisch nepnieuws genereren als onderzoeksproject

Hoogleraar Heike Trautmann van de Universiteit Leiden onderzoekt de kenmerken van nepnieuws. Met sociale bots verspreidt ze zelf automatisch nepnieuws. Wel in een beschermde omgeving.

Communicatie

Joost Bruggeman (Siilo): ‘We gaan verandering in de markt forceren’

Patiëntgerelateerde informatie uitwisselen via WhatsApp is verre van handig. Toch gebeurt het op grote schaal. Chirurg Joost Bruggeman wil daar met chatapp Siilo verandering in brengen. De Nederlandse markt bijt het spits af.

Start-ups

Nieuwe CEO voor GroupM

Mediabureau GroupM heeft een nieuwe CEO, Kelly Clark. Die daarmee terugkeert op het oude nest. Hij was CEO Noord-Amerika van de WPP-dochter van 2012 tot 2015.

Communicatie