Inloggen op Belgische overheidstoepassingen voortaan ook mogelijk met Itsme-app
Het is eindelijk mogelijk om in te loggen bij Belgische overheidsdiensten als MyPension en Tax-on-web met de app Itsme.
Het is eindelijk mogelijk om in te loggen bij Belgische overheidsdiensten als MyPension en Tax-on-web met de app Itsme.
Schiphol is altijd op zoek naar digitale oplossingen die voor meer comfort zorgen bij passagiers. Gedurende twee weken is daarom getest hoe reizigers staan tegenover security op afspraak. Op een aantal vluchten naar Schengen-bestemmingen konden passagiers die tussen 28 november en 11 december vertrokken online een tijd reserveren om door de veiligheidscontrole te gaan. De resultaten zijn veelbelovend.
TripAdvisor plaatst sinds kort betaalde zoekresultaten bovenaan de lijst. Deze zijn te herkennen aan de tag ‘sponsored’. De recensiesite belooft hoteliers die van de zogeheten Sponsored Placements gebruikmaken kwalitatief goed verkeer naar hun website en een laag risico.
De marketingfunnel is allesbehalve een solide trechter waarin iedere prospect soepel van brand awareness naar ambassadeurschap glijdt. We schieten er in en uit, afgeleid en wispelturig. Zit je net lekker wasmachines te vergelijken, krijg je een appje van je vriendin, word je getagt in een filmpje van een teckel in een kalkoenkostuum of belt je moeder aan.
Google voert regelmatig updates uit en voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn producten, zo ook voor Google Shopping. Ook het afgelopen jaar hebben we een aantal belangrijke updates gezien die verkopers de mogelijkheden biedt om meer kliks en conversies te genereren. Hier lees je wat de aanstaande updates van 2018 zijn die jouw Google Shopping-campagnes beïnvloeden.
Facebook stopt nog deze maand met zijn Messenger-bot M. De technologie voldeed niet aan de verwachtingen. Vaak was menselijke assistentie nodig om bepaalde taken gedaan te krijgen.
Volgens recent onderzoek van Gartner is customer experience dé factor waar een hedendaags bedrijf op concurreert. Sterker nog, Gartner bepleit dat product en prijs hieraan inmiddels ondergeschikt zijn of gaan worden. Kortom, customer experience is hot. Maar als een optimale klantbeleving zo belangrijk is, hoe is het dan mogelijk dat bedrijven het in de ogen van consumenten niet goed doen? Onderzoek van IBM wijst uit dat bijna 70% van de bedrijven beweert een superieure online customer experience te bieden, terwijl slechts 37% van de consumenten zich daadwerkelijk begrepen voelt. Er is een kloof ontstaan tussen wat de consument ervaart en wat organisaties denken te leveren. Waar gaan bedrijven de fout in en hoe kunnen ze meer grip krijgen op de customer experience?
De behoefte aan real-time customer experience neemt toe binnen de Retail. Door het inzetten van Artificial Intelligence (AI) technologie krijgt je website een krachtig, intuïtief brein. Op deze manier ben je als retailer in staat om websitebezoekers te ondersteunen in hun aankoopreis. In deze whitepaper vind je vier redenen met voorbeelden waarom (en hoe) AI de online verkoop stimuleert.
Voor adverteerders in de retail sector is het belang van adverteren in Shopping bekend. Shopping is groter dan tekstadvertenties en groeit onverstoorbaar door. Maar het opzetten van een goede Shopping campagne kan een uitdaging zijn. Dit is een 4 stappenplan om een goede Shopping campagne in te richten.
Air New Zealand, altijd op zoek naar verrassende inzet van nieuwe technologie, gaat grond- en luchtpersoneel uitrusten met Google Pixel Buds.
Dat marketing, loyaliteitsprogramma’s en betalen steeds meer verbonden raken, belooft veel goeds voor bedrijven en marketeers. Bas Jongerius van loyaliteitsplatform Fanly en Everaldo van Doorn van marketingbedrijf Doornvogel spreken over de ontwikkelingen die ze verwachten, loyaliteit en innovatie.
Datingsite Lexa.nl lanceert een virtuele coach die singles helpt bij het vinden van een geschikte partner. De Lara Bot zou de eerste chatbot binnen de online datingmarkt moeten zijn.
We zitten er midden in! Het feestdagen seizoen. Sinterklaas is nèt achter de rug en Kerst en Oud&Nieuw komen langzaam dichterbij. Iedereen is op zoek naar cadeau’s voor hun geliefden. De decembermaand is daarom dé perfecte periode om een merk, product of dienst extra te laten opvallen. Maar hoe werkt dat? Wij geven 5 tips die helpen online video zo effectief mogelijk in te zetten rondom en tijdens de feestdagen. Dit alles onder begeleiding van sterke, actuele en Nederlandse voorbeelden.
Terwijl iedere retailer weet dat de mobiele conversie achterblijft, besteden er maar weinig aandacht aan de gebruikerservaring van de checkout – de laatste hobbel voor de koop. Van de 37 onderzochte Nederlandse checkouts krijgen er dertien een voldoende. Waarin zit het verschil tussen goed en ondermaats?
Het maakt niet uit of ze een talenknobbel hebben of niet, klanten en prospects verwachten in hun eigen taal aangesproken te worden door bedrijven. Het is efficiënter, klanten staan meer voor je open en je producten en diensten zijn gemakkelijker uit te leggen.