Lijkt alles teveel op elkaar? Zo breng je de emotie terug in branding
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Veronique d’ Hooghe is aangesteld als market lead voor Merkle Nederland. Daarnaast is Ernst-Jan Kneefel benoemd als COO voor Merkle Noord-Europa.
Vanwege het lange weekend hadden we de foto’s van de Dutch Interactive Awards (DIA) van afgelopen donderdag nog even opgepot. Maar hier zijn ze dan. Voor wie er bij was of er graag bij had willen zijn.
Salesforce heeft de samenwerking met TikTok uitgebreid voor bedrijven die gebruik maken van Salesforce Commerce Cloud. Zo maakt de samenwerking het onder andere mogelijk te adverteren naar gebruikers en producten beter vindbaar te maken.
Online zichtbaarheid is belangrijk als er veel concurrentie is. Lees hier ons SEO-onderzoek naar de 10 grootste supermarktketens die in België actief zijn.
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Webinars zijn een goede manier om autoriteit binnen je doelgroep op te bouwen, maar zorg voor een goede strategie om aandacht en kijkers te garanderen.
Adverteren op TikTok is best een uitdaging, want gebruikers verwachten verrassende inhoud. Traditionele reclame werkt niet. Merken zullen moeten aansluiten bij de makers die leunen op vertrouwen en participatie. Klik hier voor een grotere weergave.
De genomineerden voor de Friends of Search Awards 2022 zijn bekend. In the categorie Best SEO (Search Engine Optimization) gaan Kemkens, Libresse en Van Den Top voor de winst. Buitenhof Tuinmeubelen en Leen Bakker zijn omineerd in de categorie Best SEA (search engine advertising).
Rik Vandewall van McDonalds vatte de thematiek van Emerce Digital Marketing Live! gisteren in Amsterdam treffend samen: Merken moeten concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend en marketing moet meer zijn dan zenden.
Hoe denkt Google dat Performance Max een verbetering vormt? Wat komt er nog aan, en hoe zit het met slechts één campagne hebben? Een gesprek met Rodney Ip.
Sinds de inwerkingtreding van de AVG wetgeving hebben Europese toezichthouders al voor meer dan anderhalf miljard euro aan boetes opgelegd. De berekeningen komen van advocatenkantoor CMS, dat de zogenoemde ‘enforcement tracker’ bijhoudt.
De metaverse heeft zeker potentie, maar festivalorganisator ID&T Groep houdt liever van de ‘real thing’. “Je moet de bassen echt kunnen voelen,” vertelde Jack van Mourik, Brand Partnerships Manager bij de ID&T Group gisteren op Emerce Digital Marketing Live.
Rik Vandewall van McDonalds vatte het thema van Emerce Digital Marketing Live gisteren in de Beurs van Berlage treffend samen: Merken moeten tegenwoordig concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend.
Klanten van IKEA kunnen binnenkort met hun telefoon shoppen in woonwinkels zoals men nu gewend is van handscanners met supermarkten.