Podcast ‘Shaping the future’: Philippe Stulens over het marketingteam van de toekomst
Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.
Hoe ziet de marketeer van de toekomst eruit? Wat wordt de rol van de chief marketing officer? Philippe Stulens (Randstad) legt het uit.
Hoe gebruik je neuromarketing om een effectieve online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden om je campagne effectiever te maken.
MediaMarkt wil meer geld verdienen met het plaatsen van reclame in zijn webwinkel. Daarom sluit het een samenwerking met Criteo voor techniek en relaties met mediabureaus.
E-sport groeit, maar merken komen meestal niet verder dan simpelweg sponsoren. Dat kan creatiever, zelfs voor merken zonder inhoudelijke link met e-sport.
Binnen een Google Ads-account valt altijd wel iets te doen of te controleren. Scripts voor Google Ads kunnen je een deel van het werk uit handen nemen.
Sinds december 2021 is Maria von Scheel-Plessen als directeur EMEA bij Gucci in Milaan verantwoordelijk voor de e-commerce verkoop in 37 markten, evenals de mediastrategie. In deze nieuwe rol spreekt ze op Emerce EDAY op 6 oktober.
Directeur Frank Volmer van Ster windt er geen doekjes meer om: hij wil Ster terug op het toneel van de commerciële online exploitanten. De huidige regels maken zijn organisatie digitaal vleugellam en kosten de Nederlandse burger uiteindelijk geld.
Webwinkels wenden zich snel en steeds makkelijker tot TikTok met hun reclamebudgetten. In de VS is sprake van een stijging van 60 procent van kwartaal op kwartaal.
Wonderbox, uitgever van verschillende cadeaukaarten zoals GiftforYou, informeert consumenten voortaan duidelijker over de bedrijven waar zij hun kaart kunnen inleveren. Deze informatie is aangepast nadat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) het bedrijf hierop had aangesproken.
Marketing Mix Modeling is al jaren een goed instrument, maar was ook traag en duur. MMM nieuwe stijl is effectiever dankzij meer data en ‘machine learning’.
Online gamingbedrijf Roblox is van plan om volgend jaar 3D-advertenties op zijn platform te lanceren.
Bureaunetwerk opent in de Amsterdamse Houthavens een nieuwe locatie. Daar zitten sinds kort alle bureaus uit Amsterdam en omgeving samen.
Technologiebedrijf bGenius uit Groningen, onderdeel van het Amerikaanse IPG, verandert zijn naam in Kinesso.
Uit cijfers blijkt dat personalisatie door Nederlandse consumenten belangrijk wordt gevonden. Klantgegevens maken echt persoonlijke communicatie mogelijk.
Bright Digital uit Apeldoorn opent een gloednieuw kantoor in Amsterdam. Het kantoor op de Veluwe raakt steeds drukker bezet en de Randstad lonkt.