Gids bvA en VIA biedt hulp bij waarborgen consumentenprivacy
Branche-organisaties bvA en VIA hebben een praktische gids gelanceerd die online marketeers helpt om te zorgen voor een goede bescherming van de consumentenprivacy.
Branche-organisaties bvA en VIA hebben een praktische gids gelanceerd die online marketeers helpt om te zorgen voor een goede bescherming van de consumentenprivacy.
De vijf bureaus behoorden al wel tot dezelfde groep, maar nu nemen ze ook de naam van Endeavour aan. Het digital agency is gebouwd op vier pijlers Content, Platforms, Growth en In-housing.
Buitenreclame exploitant Ocean start Ocean Studio in Nederland, Het onderdeel wil maatwerk leveren voor technische en creatieve oplossingen bij de productie van (D)OOH campagnes.
Met in deze editie een coverinterview met Yorick Naeff, CEO bij Bux, een analyse over NFT’s en nog veel meer.
Bureaugroep WPP boekt zijn grootste organische groei in twintig jaar tijd. Dat is het directe gevolg van klanten die vanwege corona versneld een digitale transitie doorliepen.
B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?
Meta rolt zijn Reels-video’s voor Facebook uit naar 150 landen. Het is een formaat voor korte filmpjes, dat ook al in Instagram aanwezig was.
De inschrijving voor derde editie van de DDMA AI Hackathon in De Hallen Studio’s is geopend. Tijdens de AI Hackathon zetten teams van verschillende adverteerders/opdrachtgevers in twee dagen een vernieuwend en slim concept neer, met machine learning als accelerator.De inschrijving voor derde editie van de DDMA AI Hackathon in De Hallen Studio’s is geopend. Tijdens de AI Hackathon zetten teams van verschillende adverteerders/opdrachtgevers in twee dagen een vernieuwend en slim concept neer, met machine learning als accelerator.
De Nederlandse Olympiërs zijn ook online ongekend populair, blijkt uit onderzoek van online marketing agency Seeders. Zo kregen gouden medaillewinnaars Irene Schouten (langebaanschaatsen) en Suzanne Schulting (shorttrack) er binnen een dag duizenden volgers op Instagram bij.
Outreach, de overkoepelende brancheorganisatie van buitenreclame (Out of Home), gaat maatregelen nemen met betrekking tot het tonen van gok gerelateerde reclame. De bij Outreach aangesloten partijen hebben besloten om maximaal 20 procent van hun mediaruimte beschikbaar te stellen voor reclame door online gokpartijen.
De mobiele app van Albert Heijn heeft maandelijks drie miljoen gebruikers. Zij gebruiken de app zo’n vier keer per week en rond 17.00 uur wordt de app het drukst bezocht.
Third-party cookies gaan verdwijnen maar een oplossing is er nog niet. Google gaat nu FLoC vervangen door Topics. Ook dat zal concreet weinig verbeteren.
De STER verkoopt zijn karakteristieke onderkomen in Hilversum aan bedrijventerrein Laapersveld en verhuist zelf naar het Mediapark.
De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?
De tv-commercial van Coinbase tijdens de recente Super Bowl blijkt een groot succes voor het online wisselkantoor voor cryptomunten.