De impact van vraaggestuurde zoekopdrachten in Google op je content
Google’s Voice Search en ‘featured snippets’ zijn gericht op specifieke vragen waarop precieze antwoorden moeten komen. Zorg dat je content daarop inspeelt.
Google’s Voice Search en ‘featured snippets’ zijn gericht op specifieke vragen waarop precieze antwoorden moeten komen. Zorg dat je content daarop inspeelt.
Online bureau Nexwork uit Maastricht gaat vanaf dit jaar verder als onafhankelijk bedrijf. De huidige directie (Remco Heijnen en Jurgen Tichelman) heeft de meerderheid van de aandelen (terug)gekocht van Zandbeek Communication Group uit Eindhoven.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
De Nederlandse tak van reisorganisatie Thomas Cook gaat samenwerken met affiliate netwerk TradeTracker.
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Adverteerders gaven in Duitsland voor 5,1 miljard euro uit aan online display-reclame in 2021. Dat is een aanzienlijke groei, voornamelijk veroorzaakt door budgetverschuiving vanwege corona.
Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
Retailmedia wordt steeds belangrijker. Hoe pak je het aan als je als bedrijf zelf ook advertenties van anderen op je site wilt gaan plaatsen?
Iglo koos bewust voor digitaal om zijn submerk Iglo Green cuisine onder de aandacht van de jonge consument te brengen. “Tv hebben we nog steeds nodig voor het massabereik, maar we zijn dichter op online conversie gaan zitten,” zegt Sophie Swagemakers, Brand Manager van Iglo Nederland op Emerce Digital Marketing.
De tijd van ongelimiteerd statistieken verzamelen op websites is voorbij. Vincent de Winter van Piwik Pro schetst de weg vooruit.
De Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van de Nederlandse branchevereniging DDMA) uitgevoerd onderzoek onder ruim 20.000 respondenten uit 16 landen wereldwijd, laat zien dat consumenten zich meer bewust zijn van hun rechten over het delen van persoonsgegevens. Tegelijkertijd dalen de zorgen over privacy en ziet de meerderheid het delen van data als essentieel onderdeel van de huidige maatschappij.
De introductie in de fysieke wereld vond al plaats, maar volgende week presenteert Heineken ook in een virtuele wereld zijn nieuwe Silver-bier.
Performance en marketing moet je combineren om meer marketingresultaat te behalen. Dat zegt Celine Merckx, Manager Digital Marketing bij Fingerspitz Online Marketing (part of Handpicked Agencies) bij Emerce Digital Marketing.
Er komen grote veranderingen aan voor Google Analytics. Die zijn ingegeven door het veranderende privacylandschap. De statistiekendienst stopt binnen afzienbare tijd met het verzamelen en vastleggen van IP-adressen.