Audience-Based planning zet klantbeleving centraal in merkcommunicatie
Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?
Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?
Met de lancering van YouTube Select in Nederland zet Google in op kant-en-klare reclamepakketten middels striktere videocuratie. “Adverteerders laten hun eigen ‘premium’ voorkeuren los en kiezen voor de zekerheid van merkgeschiktheid”, aldus Rutger Tuit, Agency Partnership Leader.
Met iOS 14.5 maakt Apple zijn browser Safari naar eigen zeggen sneller en veelzijdiger dan ooit. De tussentijdse software-update voegt veel verbeteringen toe. Bovendien zijn er meer mogelijkheden om de privacy te waarborgen. Wat betekenen de privacymaatregelen in de Apple iOS 14.5-update voor online-adverteerders? Bekijk de zorgen en meningen van 5 online marketing-experts.
Het internationale freelanceplatform Fiverr breidt uit met een nieuwe categorie waarbij het werken met digitale data centraal staat.
De kennelijke technology push bij helpdesken van webwinkels en andere instanties schrikt veel consumenten af. De bots zijn niet goed genoeg en laten een suboptimale gebruikerservaring achter.
De potentie van data wordt vaak nog niet optimaal benut. Om als bedrijf echt data driven te worden, heb je geen dashboards nodig maar verhalen.
Leer de beginselen van het Facebook advertentie-algoritme. Concrete tips om effectiever te adverteren met gelaagde campagnes.
Hillenaar Outdoor breidt wederom het netwerk van Digitale Reclamemasten uit. Dit keer met een mast langs de A2 bij Maastricht. Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze Digitale Reclamemast.
The Best Social Awards reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit aan Twitchers, oftewel gebruikers van het gelijknamige livekanaal. Dit doen ze met de categorie Beste Twitcher, powered by Blue Microphones.
Het Nederlandse techbedrijf digitalAudience brengt zijn digitale platform voor identiteitsbeheer naar de Zweedse markt.
Met de iOS-14 update van Apple wijzigt de privacy policy Zo vang je de gevolgen op voor Facebook en Instagram.
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?
Het internationaal bekende creatieve bureau Buck heeft zijn eerste Europese vestiging geopend in Amsterdam.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards (#dia21) zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.
thuisbezorgd.nl is getransformeerd tot het succesvolle, internationale bedrijf Just Eat Takeaway (JET) en actief in drieëntwintig landen. In deze Podcast spreken we Maurine, Chief Marketing Officer bij JET.