More stories

Audience-Based planning zet klantbeleving centraal in merkcommunicatie

Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?

Customer Experience
Premium

Rutger Tuit (Google): ‘De aandacht verschuift naar brand suitability’

Met de lancering van YouTube Select in Nederland zet Google in op kant-en-klare reclamepakketten middels striktere videocuratie. “Adverteerders laten hun eigen ‘premium’ voorkeuren los en kiezen voor de zekerheid van merkgeschiktheid”, aldus Rutger Tuit, Agency Partnership Leader.

Marketing

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Met iOS 14.5 maakt Apple zijn browser Safari naar eigen zeggen sneller en veelzijdiger dan ooit. De tussentijdse software-update voegt veel verbeteringen toe. Bovendien zijn er meer mogelijk­heden om de privacy te waarborgen. Wat betekenen de privacymaatregelen in de Apple iOS 14.5-update voor online-adverteerders? Bekijk de zorgen en meningen van 5 online marketing-experts.

Online marketing
Premium

Fiverr breidt uit met categorie voor digitale datadiensten

Het internationale freelanceplatform Fiverr breidt uit met een nieuwe categorie waarbij het werken met digitale data centraal staat.

Online marketing
Premium

Consumenten niet happig op chatbots bij klantenservice

De kennelijke technology push bij helpdesken van webwinkels en andere instanties schrikt veel consumenten af. De bots zijn niet goed genoeg en laten een suboptimale gebruikerservaring achter.

Customer Engagement

Voor een beter klantbeeld heb je geen data nodig maar verhalen

De potentie van data wordt vaak nog niet optimaal benut. Om als bedrijf echt data driven te worden, heb je geen dashboards nodig maar verhalen.

Online marketing

Facebooks algoritme: effectief adverteren met gelaagde campagnes

Leer de beginselen van het Facebook advertentie-algoritme. Concrete tips om effectiever te adverteren met gelaagde campagnes.

Facebook Advertising
Premium

Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg

Hillenaar Outdoor breidt wederom het netwerk van Digitale Reclamemasten uit. Dit keer met een mast langs de A2 bij Maastricht. Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze Digitale Reclamemast.

Online advertising
Premium

The Best Social Awards komt met nieuwe categorie voor Twitchers

The Best Social Awards reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit aan Twitchers, oftewel gebruikers van het gelijknamige livekanaal. Dit doen ze met de categorie Beste Twitcher, powered by Blue Microphones.

Social
Premium

digitalAudience opent vestiging in Zweden

Het Nederlandse techbedrijf digitalAudience brengt zijn digitale platform voor identiteitsbeheer naar de Zweedse markt.

Marketing

De iOS-14 update van Apple: zo vang je de gevolgen op voor Facebook en Insta

Met de iOS-14 update van Apple wijzigt de privacy policy Zo vang je de gevolgen op voor Facebook en Instagram.

Online marketing

De belangrijkste trends en ontwikkelingen in marketingdata

Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?

Analytics
Premium

Creatief bureau Buck opent in Amsterdam

Het internationaal bekende creatieve bureau Buck heeft zijn eerste Europese vestiging geopend in Amsterdam.

Digital Agencies
Premium

Nominaties Dutch Interactive Awards 2021 bekend

De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards (#dia21) zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.

Digital Agencies

Just Eat takeaway.com van Nederlandse speler naar wereldwijd schaalbaar platform

thuisbezorgd.nl is getransformeerd tot het succesvolle, internationale bedrijf Just Eat Takeaway (JET) en actief in drieëntwintig landen. In deze Podcast spreken we Maurine, Chief Marketing Officer bij JET.

Marketing