Emerce organiseert Google Analytics User Conference
Emerce organiseert op donderdag 4 maart de Google Analytics User Conference. Op die dag komt de collectie met dertien videopresentaties van Nederlandse en internationale topexperts online.
Emerce organiseert op donderdag 4 maart de Google Analytics User Conference. Op die dag komt de collectie met dertien videopresentaties van Nederlandse en internationale topexperts online.
Michiel van Turnhout (42) is aangesteld als Business Development Lead bij marketingbureau Publicis om de digitale dienstverlening te versterken.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Contextual targeting staat in de belangstelling als cookie alternatief. Het plaatsen van advertenties in een relevante context maakt echter nog meer mogelijk.
Marketing- en technologiebedrijf Brand New Galaxy gaat zijn West-Europese activiteiten vanuit Amsterdam aansturen.
Personalisatie wordt lastiger zonder third party cookies. Hoe zorg je ervoor dat je data toch genoeg inzicht geeft zonder zware datatools?
De vFAS – een vereniging van Familie- en erfrechtadvocaten- wil er middels relevante content voor zorgen dat het gezien wordt als een keurmerk voor echtscheidingen.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
Over twee weken, op dinsdag 2 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2021 (#dia21). Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2020 inzenden.
Ga er maar aanstaan: een rebranding én aansluiten op het thema duurzame energie. Jorissa Neutelings en Remy Lammers laten zien hoe Vattenfall dit heeft aangepakt.
Naar verwachting zal 50% van alle zoekopdrachten in 2022 spraakgestuurd zijn. Hoe speel je in op zoeken via voice search?
Hoe verzamel je relevante data? Welke data is überhaupt relevant? En hoe zet je deze data vervolgens op de juiste manier in? Insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.
Mathieu Paapst, expert op het gebied van privacy, ICT en recht, vreest heel weinig gaat gebeuren nu een nieuwe wet is aangenomen die telemarketing-telefoontjes eindelijk zou moeten stoppen. “Ik denk dat er een afname is van hooguit 20 procent van de telefoontjes. Maar in de meeste gevallen mogen de bedrijven die nu al bellen dat ook in de nieuwe situatie nog steeds blijven doen,” vertelde hij zaterdag bij het programma Kassa.
De recente updates in Google Ads propageren gebruik van het meest brede zoektype. De eerste tests wijzen inderdaad op meer conversie en zichtbaarheid.
Forum voor Democratie (FvD) heeft sinds september 2020 bijna 80.000 euro uitgegeven aan 299 Facebook-advertenties. Het budget op de profielensite is groter dan dat van CDA, VVD, SP en GroenLinks samen. Op Google voert enkel D66, qua reclame-activiteiten, een serieuze strategie met budget.