More stories

Hoe Porsche z’n merk bouwt

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?

B2B Digital

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing
Premium

Bijna verdubbeling omzet retailmedia Criteo

Steeds meer winkeliers nemen technologie af bij Criteo om ruimte in hun digitale schappen te exploiteren met reclame. Het Franse bedrijf zag de omzet daaruit met 72 procent toenemen.

Online advertising
Premium

Belastingdienst heeft 5500 volgers op Instagram

Om jongeren (18-35 jaar) beter te kunnen bereiken is de Belastingdienst vorig jaar maart gestart met een Instagram account. Binnen een jaar heeft de Belastingdienst 5500 volgers op Instagram: 60 procent van hen is jonger dan 35 jaar.

Social

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B Digital
Premium

Rakuten Kobo kiest Mad. Avenue voor sociale strategie

Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt.

Digital Agencies
Premium

Nederlandse adverteerders: 1,5 miljoen euro naar digitale radioreclame

Voor het eerst geeft het Radio Advies Bureau inzicht in de digitale radioreclamebestedingen op de Nederlandse markt. Dat bedrag komt voor het eerste kwartaal van het jaar uit op: 1,5 miljoen euro.

Marketing

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis

Meer impact met interactieve banners

Display-advertenties blijven een belangrijke component in online marketing. Interactieve technieken zorgen ervoor dat ze hun waarde behouden.

Marketing

Local SEO: zo word je zichtbaar in lokale zoekresultaten

Local SEO is het verbeteren van je online zichtbaarheid op relevante, lokale zoekopdrachten. Hoe zet je het in? En wat kan het je opleveren?  

SEO
Premium

5PM en Studio Catwise veranderen naam in Team5pm

5PM Group, waar YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.

Online marketing

Leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle

Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.

Marketing automation

Nominaties DIA Pro’s bekend

Wie zijn volgens zijn of haar vakgenoten de beste designer, techie en starter van het jaar bij Nederlandse internetbureaus? Op die vraag geven we volgende maand een antwoord bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards. Vandaag maken we de nominaties voor de DIA Pro’s bekend.

Marketing
Premium

Criteo publiceert eerste non-cookie reclameproduct

Reclamebedrijf Criteo brengt een nieuwe product uit waarmee online uitgevers relevante reclame kunnen voor webwinkels zonder gebruik te maken van cookies of persoonsgegevens.

Online advertising
Premium

CM.com breidt directie uit met een Chief Strategy Officer

Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.

Customer Experience