Hoe Porsche z’n merk bouwt
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?
Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.
Steeds meer winkeliers nemen technologie af bij Criteo om ruimte in hun digitale schappen te exploiteren met reclame. Het Franse bedrijf zag de omzet daaruit met 72 procent toenemen.
Om jongeren (18-35 jaar) beter te kunnen bereiken is de Belastingdienst vorig jaar maart gestart met een Instagram account. Binnen een jaar heeft de Belastingdienst 5500 volgers op Instagram: 60 procent van hen is jonger dan 35 jaar.
Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.
Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt.
Voor het eerst geeft het Radio Advies Bureau inzicht in de digitale radioreclamebestedingen op de Nederlandse markt. Dat bedrag komt voor het eerste kwartaal van het jaar uit op: 1,5 miljoen euro.
Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?
Display-advertenties blijven een belangrijke component in online marketing. Interactieve technieken zorgen ervoor dat ze hun waarde behouden.
Local SEO is het verbeteren van je online zichtbaarheid op relevante, lokale zoekopdrachten. Hoe zet je het in? En wat kan het je opleveren?
5PM Group, waar YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.
Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.
Wie zijn volgens zijn of haar vakgenoten de beste designer, techie en starter van het jaar bij Nederlandse internetbureaus? Op die vraag geven we volgende maand een antwoord bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards. Vandaag maken we de nominaties voor de DIA Pro’s bekend.
Reclamebedrijf Criteo brengt een nieuwe product uit waarmee online uitgevers relevante reclame kunnen voor webwinkels zonder gebruik te maken van cookies of persoonsgegevens.
Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.