Slaven Mandic naar Blokker spin-off CASA
Slaven Mandic verlaat Mediahuis voor een positie in het management van CASA, een winkelketen in het domein Home & Living.
Slaven Mandic verlaat Mediahuis voor een positie in het management van CASA, een winkelketen in het domein Home & Living.
De Nederlandse hotelboekingssite Beterboeken verandert zijn naam in Moonback en hoopt hotels tot aanmelden te verleiden met schappelijke commissiepercentages. De dienst gaat binnenkort live.
Hoe til je online marketing naar het volgende niveau? Een kennismaking met het VINC-model: Van Idee Naar Conversie.
Auke Boersma is sinds kort de nieuwe CEO van Adcombi en volgt daarmee oprichter Gerrit Reinders op. Die gaat zich meer met de strategie en internationale expansie bezighouden.
Meten op de laatste click geeft een vertekend beeld. Het is beter om te kijken naar het complete pad – van eerste touchpoint tot conversie.
Reclamegroep Dentsu Internationaal voegt in de loop van 2021 de Belgische organisatie samen met de Nederlandse.
Schrijvers en uitgevers van productrecensies moeten beter hun best gaan doen. Google gaat onderscheid maken tussen verhalen die enkel features opsommen en besprekingen die echt de diepte ingaan. Die gaan beter scoren in de zoekresultaten.
De privacyregels onder de AVG bieden te weinig bescherming voor kinderen. De Consumentenbond wil dat dat verandert en roept de politiek daartoe op via toezichthouder Autoriteit Persoonsgegevens.
De Oostenrijkse privacyactivist Max Schrems heeft het ditmaal gemunt op Google. Vanwege het illegaal volgen van Androidgebruikers heeft Schrems een klacht over het techbedrijf bij de Franse privacytoezichthouder CNIL ingediend.
De Cannes Lions-organisatie heeft aangekondigd dat het Festival of Creativity 2021 in Cannes wederom een volledig digitaal evenement zal worden. Cannes Lions Live vindt plaats van 21-25 juni.
De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant.
Facebook gaat op zoek naar een nieuw mediabureau. De sociale mediagigant geeft jaarlijks naar schatting 700 miljoen dollar uit aan marketing. Ongeveer de helft daarvan wordt uitgegeven in de VS.
Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do’s en don’ts?
Hollands Stroom, DGB, Clean Energy, T-mobile, KPN en Lebara blijken nog steeds zaken te doen met een dubieuze bemiddelaar Global Marketing Bridge (GMB), het bedrijf met als boegbeeld rapper Boef. Dat meldt het consumentenprogramma Radar.
Van geinige face swaps tot bedrieglijke nepvideo’s van politici. Deepfaketechnologie ziet vooral aandacht op zich gericht door humor of angstscenario’s. Synthetische media, zoals het bredere veld genoemd wordt, maken echter ook nieuwe, positieve businessmodellen mogelijk. Zo verandert het al de manier waarop stilstaand en bewegend beeld worden geproduceerd.