More stories

Premium

Kleine omzetgroei Criteo ondanks afwezigheid Travel-markt

Criteo, een internationale leverancier van reclametechnologie, groeide eind 2020 met 1 procent tot 661 miljoen omzet. Over het het hele jaar daalde dat met acht procent, maar kon nog wel een winstje worden genoteerd.

Marketing
Premium

EBay Classifieds Group Benelux kiest Happiness als creative lead voor Marktplaats & 2dehands

EBay Classifieds Group Benelux kiest Happiness als creative lead voor Marktplaats en 2dehands. Het bureau werkt sinds 2013 al voor 2dehands.be, de Belgische tegenhanger van Marktplaats en behaalde met de campagne Het leven staat nooit stil in 2017 een Gouden Effie.

Marketing

Boost je B2B-marketing met IoT

De inzet van IoT kan bij B2B-marketing goed van pas komen. Zeven kansen om de personalisatie en experience van zakelijke klanten te verbeteren.

Digital Transformation
Premium

Mia Interactive komt Intracto Group versterken

Het Antwerpse Mia Interactive komt Intracto Group versterken. Het bureau telt 20 experts in strategie, webontwikkeling en online marketing.

Digital Agencies

Consument vraagt om betrouwbaarheid en betrokkenheid

Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen. 

Online marketing
Premium

Tweede Kamer stemt in met uitbreiding Autoriteit Persoonsgegevens

De Tweede Kamer heeft ingestemd met de uitbreiding van de Autoriteit Persoonsgegevens. Die krijgt 470 voltijdswerknemers, waardoor de AP meer onderzoek kan doen naar datalekken.

Privacy
Premium

Nieuwe website voor Mauritshuis

Het Mauritshuis, bekend van meesterwerken als Vermeers Meisje met de parel en Het puttertje van Fabritius, start het jaar 2021 met de livegang van een nieuw website en een vernieuwde multimediatour. Het museum uit Den Haag is door digital agency Dept ondersteund bij strategie, technologie en digitale marketing.

Web-design
Premium

Channel Factory opent kantoor in Nederland

Het Amerikaanse techbedrijf Channel Factory opent vandaag zijn deuren in Nederland. Het luistert naar content op YouTube om te bepalen of een commercal er wel of niet bij past.

Marketing

Marketing automation: de belangrijkste onderdelen uitgelicht

Veel sales- en marketingafdelingen werken al met marketing automation maar de mate waarin verschilt. Hoe zetten bedrijven het in en met welke doelen?

Marketing automation
Premium

Jeroen Trappers terug als CTO bij icapps

Het Antwerpse digitale bureau icapps stelt Jeroen Trappers aan als nieuwe chief technology officer. Hij volgt Wouter Martens op, die zich zal toeleggen op Mr. Watts, een startup die zich richt op AR en Microsoft HoloLens.

Digital Agencies
Premium

Coop Supermarkten lanceert nieuwe website

Coop Supermarkten lanceert vandaag een geheel vernieuwde en naar eigen zeggen toekomstbestendige website.

Web-design
Premium

TikTok begint uitrol van e-commercefuncties

De populaire app TikTok wil komend jaar e-commercefuncties gaan toevoegen. Makers van filmpjes kunnen linken naar producten op externe websites en geld verdienen als dat daadwerkelijk tot transacties leidt.

Marketing
Premium

René Nijhuis in directie Onetomarket

René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.

Marketing
Premium

VIA officieel live met logo, huisstijl en website

Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.

Online marketing
Premium

Kortingensite Promojagers.be waagt stap naar Nederland

Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.

Online advertising