CEO specialist Seeders opent nieuwe vestiging in België
Online marketing bureau Seeders opent een vestiging in Antwerpen. Men wil Belgische bedrijven helpen met SEO diensten, vooral linkbuilding.
Online marketing bureau Seeders opent een vestiging in Antwerpen. Men wil Belgische bedrijven helpen met SEO diensten, vooral linkbuilding.
Veel bedrijven staan nog huiverig tegenover data science. Gemiste kans! Ook op kleine schaal kun je als marketeer al datagedreven werken.
Autofabrikant Ford bracht met behulp van AI bezoekersgedrag beter in kaart en zag de kosten per conversie spectaculair dalen.
Vanaf februari 2021 gaat marketingbureau e-Village verder onder de naam Team ITG (Inspired Thinking Group). Ook het onderdeel Clang krijgt een nieuwe naam: CanopyDeploy.
T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 5: de essentiële rol van creatie.
Op 20 mei worden voor de elfde keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia21). De deur staat nu open om te nomineren.
Gamers blijven voor velen een lastig te vatten doelgroep. Ze groeien echter rap in aantal en de mogelijkheden om ze […]
Net zoals bij andere online tools, kun je voor apps promotie inzetten om je doelgroep te bereiken. Van ASO tot App Store Advertising: 5 tips.
Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.
Waar moet je in 2021 als data-driven marketeer op letten? Tien experts van branchevereniging DDMA blikken vooruit.
Gemeenten kunnen voortaan weer gebruik maken van WhatsApp voor hun externe communicatie. Sinds eind 2019 mochten de particuliere versie van WhatsApp en de API-variant van WhatsApp For Business hiervoor niet meer worden ingezet.
Zeven topexperts op heunrespectievelijke vakgebieden verzorgen komend kwartaal dagtrainingen rondom specifieke onderwerpen. Emerce Academy begint het jaar met een nieuwe reeks.
Daan Jongen gaat bij N=Content, het contenbureau van N=5, aan de slag als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over Digital Out Of Home. Aflevering 4: de toepassing van data.