MediaMonks koopt Amerikaans marketingbureau
MediaMonks neemt het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising over om de contenttak van S4 Capital te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive.
MediaMonks neemt het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising over om de contenttak van S4 Capital te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive.
Reclamebureau Cogonez wordt per 1 januari 2021 overgenomen door XXS Amsterdam. Door de samenwerking ligt de focus op innovatie.
Hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen hun gegevens bij je achterlaten? Een checklist voor het opzetten van onweerstaanbare lead magnets.
Uit het onderzoek ‘State of Advanced TV Buying (2019)’ blijkt dat dertien procent van de besluitvormers bij merken en bureaus zeggen te beschikken over basiskennis van Advanced TV. Toch geeft meer dan de helft aan dat hun kennis als gemiddeld, beperkt of zeer beperkt is. Het doel van dit eBook is om je kennis te laten maken met ‘advanced TV’. Daarnaast krijg je een beeld van de (nieuwe) markt en krijg je handvatten om deze technologie in te zetten.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘adventcampagne’ van Google.
Het laatste jaar van het cookie als reclamemiddel staat voor de deur. Techbedrijven wijzen het dan toch eindelijk naar de uitgang. Dat besef drong in 2020 door tot de reclame- en mediawereld.
Persoonlijke benadering en het verrijken van data staan centraal bij marketing automation. 15 marketing automation trends die echt het verschil gaan maken.
Beslist.nl stopt per 1 januari met display uitingen op zijn Nederlandse en Belgische site. Men wil zich concentreren de verdere uitrol van Smart Bidding, waarbij Beslist voor elke webshop zijn gewenste ROAS (Return On Advertising Spend) wil verwezenlijken.
John de Mol en Facebook hebben een minnelijke regeling getroffen in hun geschil over de misleidende bitcoinadvertenties op Facebook, met de naam of beeltenis van John de Mol.
Het beeld dat de klant van je heeft is een optelling van alle impressies op alle touchpoints. En juist marketeers kunnen die impressies optimaal regisseren.
Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.
Online adverteren bij Ster is vanaf 1 januari 2021 enkel nog mogelijk voor niet-commerciële partijen met een niet-commerciële boodschap.
Webinars: een must tijdens lockdowns, maar ook in ‘normale’ tijden nuttig om je boodschap over te brengen. Alle do’s en en don’ts in een handig stappenplan.
In korte tijd is de B2B-markt overgestapt naar digitaal werken. Hoe ga je daar in je sales-werk mee om? Vijf vragen over digitale salestrajecten.
Winkeliers kunnen meer klanten trekken met innovatieve instore technologie. Dat is de belangrijkste conclusie uit het onderzoek ‘Meer bezoekers naar mijn winkel’ van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam.