Reclameveteranen beginnen creatief bureau Mad. Avenue
Gert van der Kaay en Daniel Kok lanceren het creatieve bureau Mad. Avenue, een vaste kern en met daaromheen getalenteerde specialisten.
Gert van der Kaay en Daniel Kok lanceren het creatieve bureau Mad. Avenue, een vaste kern en met daaromheen getalenteerde specialisten.
De markt voor autoverzekeringen is enorm competitief. Dat merkte ook Univé. Adverteerders betalen voor zoekadvertenties soms 20 tot 80 euro per klik, terwijl succes niet altijd is verzekerd. Storm Digital zorgde met de nodige aanpassingen voor een 34 procent hogere conversie, zo vertellen Daniël Meijering en Wouter Sportel op Emerce Conversion.
CRO teams moeten binnen organisaties veel meer een center of excellence worden die marketing en productteams van de juiste informatie en tools voorzien. Dat zegt online rendement consultant Ton Wesseling van Online Dialoguie op Emerce Conversion.
Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps!
Blauw Gras is voortaan verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting.
Dille & Kamille heeft Adeptiv agency’s Searchresult en Yourzine gevraagd structureel te helpen bij het optimaliseren van de digitale kanalen en bij het versnellen van de online groei in Nederland, België en Frankrijk.
Snapchat is sinds oktober bezig in Nederland met het testen van Commercial Ads. Schoen- en kledingmerk Dr. Martens bijt het spits af.
De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2020 is vandaag bekend gemaakt. ANWB wist dit jaar de jury het meest te imponeren en ging er met de hoofdprijs vandoor. De vereniging liet daarmee de andere genomineerde organisaties DPG Media en Jumbo Supermarkten achter zich.
Facebook koopt het bedrijf Kustomer uit New York voor, naar verluidt, een miljard dollar. Daarmee krijgt de techgigant technieken in huis waarmee andere bedrijven conversaties met klanten kunnen beheren vanuit één dashboard.
Veel organisaties noemen testen heel belangrijk, maar brengen dat niet in de praktijk. Hoe ontwikkel je een echte datagedreven testcultuur in je bedrijf?
De Consumentenbond stapt naar de rechter omdat de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) nog altijd geen besluit heeft genomen over een klacht tegen Google. Die klacht luidt: Google volgt stiekem gebruikers.
Google gaat stug door met automatiseren. Marketeers zullen moeten leren omgaan met minder invloed op inhoud en plaatsing van campagnes
Wat worden de online advertising trends in 2021? Waar liggen online de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 12 experts.
Autoriteit is in Nederland niet direct een positief woord. Maar het uitdragen van je expertise kan wel degelijk potentiële klanten over de streep trekken. Drie aansprekende voorbeelden.
Deze zomer introduceerde Google stilletjes een nieuw platform: Keen. Wordt Keen Googles Pinterest-killer? En hoe kun je Keen inzetten?