Nieuw advertentietechnologie-landschap moet oppassen voor een monopolie
Nu third party cookies worden geweigerd, staat de advertentie-industrie voor de fundamentele opgave om een nieuwe basis voor tracking en meting te vinden.
Nu third party cookies worden geweigerd, staat de advertentie-industrie voor de fundamentele opgave om een nieuwe basis voor tracking en meting te vinden.
S4 Capital, het moederbedrijf van MediaMonks, sluit aan bij het internationale initiatief The Climate Plegde. Het bedrijf wil branchegenoten uit de creatieve en marketingbranche laten zien hoe een Co2-neutraal bedrijf te worden.
Hoe zorg je dat de digitale informatie in alle verschillende afelingen van je bedrijf hetzelfde is en klopt? Daarvoor is een golden record broodnodig.
Trustpilot heeft vorig jaar 2,2 miljoen nepbeoordelingen van het platform gehaald. Daarvan zijn er 1.549.683 automatisch verwijderd met behulp van geautomatiseerde fraudedetectiesoftware en 659.547 handmatig.
Branchevereniging DDMA heeft samen met de Argumentenfabriek en een groep koplopers uit de data-driven marketingsector, werkzaam bij onder meer VodafoneZiggo, KLM en Rabobank, de Uitgangspuntenkaart voor Datagebruik ontwikkeld.
Emerce organiseert op donderdag 4 maart de Google Analytics User Conference. Op die dag komt de collectie met dertien videopresentaties van Nederlandse en internationale topexperts online.
Michiel van Turnhout (42) is aangesteld als Business Development Lead bij marketingbureau Publicis om de digitale dienstverlening te versterken.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Contextual targeting staat in de belangstelling als cookie alternatief. Het plaatsen van advertenties in een relevante context maakt echter nog meer mogelijk.
Marketing- en technologiebedrijf Brand New Galaxy gaat zijn West-Europese activiteiten vanuit Amsterdam aansturen.
Personalisatie wordt lastiger zonder third party cookies. Hoe zorg je ervoor dat je data toch genoeg inzicht geeft zonder zware datatools?
De vFAS – een vereniging van Familie- en erfrechtadvocaten- wil er middels relevante content voor zorgen dat het gezien wordt als een keurmerk voor echtscheidingen.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
Over twee weken, op dinsdag 2 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2021 (#dia21). Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2020 inzenden.
Ga er maar aanstaan: een rebranding én aansluiten op het thema duurzame energie. Jorissa Neutelings en Remy Lammers laten zien hoe Vattenfall dit heeft aangepakt.