More stories

Premium

Nieuwe website voor Mauritshuis

Het Mauritshuis, bekend van meesterwerken als Vermeers Meisje met de parel en Het puttertje van Fabritius, start het jaar 2021 met de livegang van een nieuw website en een vernieuwde multimediatour. Het museum uit Den Haag is door digital agency Dept ondersteund bij strategie, technologie en digitale marketing.

Web-design
Premium

Channel Factory opent kantoor in Nederland

Het Amerikaanse techbedrijf Channel Factory opent vandaag zijn deuren in Nederland. Het luistert naar content op YouTube om te bepalen of een commercal er wel of niet bij past.

Marketing

Marketing automation: de belangrijkste onderdelen uitgelicht

Veel sales- en marketingafdelingen werken al met marketing automation maar de mate waarin verschilt. Hoe zetten bedrijven het in en met welke doelen?

Marketing automation
Premium

Jeroen Trappers terug als CTO bij icapps

Het Antwerpse digitale bureau icapps stelt Jeroen Trappers aan als nieuwe chief technology officer. Hij volgt Wouter Martens op, die zich zal toeleggen op Mr. Watts, een startup die zich richt op AR en Microsoft HoloLens.

Digital Agencies
Premium

Coop Supermarkten lanceert nieuwe website

Coop Supermarkten lanceert vandaag een geheel vernieuwde en naar eigen zeggen toekomstbestendige website.

Web-design
Premium

TikTok begint uitrol van e-commercefuncties

De populaire app TikTok wil komend jaar e-commercefuncties gaan toevoegen. Makers van filmpjes kunnen linken naar producten op externe websites en geld verdienen als dat daadwerkelijk tot transacties leidt.

Marketing
Premium

René Nijhuis in directie Onetomarket

René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.

Marketing
Premium

VIA officieel live met logo, huisstijl en website

Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.

Online marketing
Premium

Kortingensite Promojagers.be waagt stap naar Nederland

Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.

Online advertising
Premium

Update iOS 14.4 heeft impact op advertising. Zo bereid je je voor

Let op: de lancering van iOS 14.4 heeft flinke impact voor adverteerders. Dit zijn de veranderingen en zo vang je ze op.  

Online advertising
Premium

Ruud de Langen (dentsu Nederland): ‘Ik neem de ondernemingslust mee’

Ruud de Langen is onmiskenbaar een bekende verschijning in de Nederlandse media- en reclamewereld. Onlangs wisselde hij de lokale, snelle mediawereld van Talpa in voor de kennisintensieve, internationale omgeving van datagedreven communicatie bij dentsu.

Marketing
Premium

Robbe en Wagemaker naar N=5

N=5 heeft Paul Wagemaker en Arnout Robbe aangetrokken als creative directors. Thijs Bontje wordt ECD.

Digital Agencies

B2B-Marketing in 2021 – online blijft belangrijk, ook na de lockdowns

B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar. 

Online marketing
Premium

Ook Google wil reclameblokkade op mobiel

Google onderzoekt hoe het kan voorkomen dat adverteerders via websites en apps profiel- en gedragsdata verzamelen van gebruikers. Het begeeft zich daarmee in de voetsporen van Apple, dat zich toont als streng in de leer wat de privacybescherming betreft.

Marketing
Premium

IAB: 40% niet klaar voor wegvallen 3rd party cookies

Veertig procent van de Europese ondervraagden geeft aan dat zijn bedrijf niet klaar is voor het wegvallen van 3rd party cookies. Dertig procent wel, aldus een onderzoek van IAB Europa onder media- en reclameprofessionals.

Online advertising