More stories

Premium

Online adverteren bij Ster enkel nog mogelijk voor niet-commerciële partijen

Online adverteren bij Ster is vanaf 1 januari 2021 enkel nog mogelijk voor niet-commerciële partijen met een niet-commerciële boodschap.

Online marketing

Een succesvol webinar organiseren in 12 stappen (Infographic)

Webinars: een must tijdens lockdowns, maar ook in ‘normale’ tijden nuttig om je boodschap over te brengen. Alle do’s en en don’ts in een handig stappenplan. 

Communicatie

Er komt veel kijken bij online sales voor B2B-bedrijven

In korte tijd is de B2B-markt overgestapt naar digitaal werken. Hoe ga je daar in je sales-werk mee om? Vijf vragen over digitale salestrajecten.

Communicatie
Premium

Innovatieve instore technologie heeft potentie

Winkeliers kunnen meer klanten trekken met innovatieve instore technologie. Dat is de belangrijkste conclusie uit het onderzoek ‘Meer bezoekers naar mijn winkel’ van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam.

Retail
Premium

Wehkamp stopt AR in app om make-up te laten testen

Wehkamp zet augmented reality in zodat zijn klanten make-up kan testen op de smartphone, als ware dat een digitale spiegel.

Augmented Reality

Advanced tv inzetten in voor betere merkprestaties

Advanced tv kan campagnes naar een hoger niveau tillen. Hoe werkt advanced tv en wat maak het zo interessant voor merken?

Online marketing

Zeven tips om je website in de top 10 van Google te krijgen

Al flink geïnvesteerd in SEO, maar zonder echt grote resultaten? Deze vier tips zijn het laatste zetje naar de top 10, top 5 en top 3 van Google.

SEO

Juul Manders (BALR./433/Wannahaves): ‘De echte de sexiness zit aan de achterkant’

Op de eerste rij bij social commerce via Instagram, een social academy en ‘Netflix voor voetbal’. Bij BALR., 433 en Wannahaves wordt op meerdere borden geschaakt en betaalt de samenhang tussen de drie bedrijven zich momenteel fors uit. “Ieder gesprek met merken levert wel iets op”, stelt CEO en medeoprichter Juul Manders. En toch is het alle zeilen bijzetten in deze roerige tijden.

Marketing
Premium

Google zet AR in bij shoppen cosmetica

Een nieuwe functie binnen Google Shopping laat dames cosmetica uitproberen via de camera van hun telefoon. Met behulp van augmented reality kunnen ze kleuren en tinten uitproberen.

Search

Bereid je voor op een toekomst zonder cookies met een CDP

Cookies zijn op weg naar de uitgang. Een Customer Data Platform (CDP) kan de impact van alle anti-cookiemaatregelen beperken. 

Marketing
Premium

Op de do-list voor 2021: audio-advertising

Per dag spenderen we 29% van onze smartphone-tijd aan audio. Hoog tijd voor audio-advertising dus. De voordelen en een plan van aanpak op een rijtje. 

Online marketing

Plein.nl ziet omzet uit e-mailmarketing met 143 procent stijgen door personalisatie

Online speler Plein.nl weet zich door gepersonaliseerde e-mailmarketing te onderscheiden van de grote drogisterijen. Tien dynamische campagnes zorgden direct voor tientallen procenten extra omzet.

Marketing
Premium

WPP: jaarlijks honderden miljoenen voor overnames

De internationale reclamereus WPP, onder meer moederbedrijf van GroupM, gaat jaarlijks honderden miljoenen euro’s uitgeven aan digitale overnames. Met name in de domeinen e-commerce en marketingtechnologie.

Marketing
Premium

Awin bereidt partners voor op Brexit

Het van oorsprong Britse affiliatenetwerk voert vanwege Brexit de nodige wijzigingen door om te zorgen dat ‘alle publishers zonder problemen wereldwijd hun werk kunnen blijven doen’.

Affiliate marketing
Premium

[Video] Digital Out Of Home: programmatic advertising

Een vijfdelige serie webisodes over actuele ontwikkelingen in de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 2: programmatic advertising.

Marketing