More stories

Premium

Coop Supermarkten lanceert nieuwe website

Coop Supermarkten lanceert vandaag een geheel vernieuwde en naar eigen zeggen toekomstbestendige website.

Web-design
Premium

TikTok begint uitrol van e-commercefuncties

De populaire app TikTok wil komend jaar e-commercefuncties gaan toevoegen. Makers van filmpjes kunnen linken naar producten op externe websites en geld verdienen als dat daadwerkelijk tot transacties leidt.

Marketing
Premium

René Nijhuis in directie Onetomarket

René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.

Marketing
Premium

VIA officieel live met logo, huisstijl en website

Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.

Online marketing
Premium

Kortingensite Promojagers.be waagt stap naar Nederland

Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.

Online advertising
Premium

Update iOS 14.4 heeft impact op advertising. Zo bereid je je voor

Let op: de lancering van iOS 14.4 heeft flinke impact voor adverteerders. Dit zijn de veranderingen en zo vang je ze op.  

Online advertising
Premium

Ruud de Langen (dentsu Nederland): ‘Ik neem de ondernemingslust mee’

Ruud de Langen is onmiskenbaar een bekende verschijning in de Nederlandse media- en reclamewereld. Onlangs wisselde hij de lokale, snelle mediawereld van Talpa in voor de kennisintensieve, internationale omgeving van datagedreven communicatie bij dentsu.

Marketing
Premium

Robbe en Wagemaker naar N=5

N=5 heeft Paul Wagemaker en Arnout Robbe aangetrokken als creative directors. Thijs Bontje wordt ECD.

Digital Agencies

B2B-Marketing in 2021 – online blijft belangrijk, ook na de lockdowns

B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar. 

Online marketing
Premium

Ook Google wil reclameblokkade op mobiel

Google onderzoekt hoe het kan voorkomen dat adverteerders via websites en apps profiel- en gedragsdata verzamelen van gebruikers. Het begeeft zich daarmee in de voetsporen van Apple, dat zich toont als streng in de leer wat de privacybescherming betreft.

Marketing
Premium

IAB: 40% niet klaar voor wegvallen 3rd party cookies

Veertig procent van de Europese ondervraagden geeft aan dat zijn bedrijf niet klaar is voor het wegvallen van 3rd party cookies. Dertig procent wel, aldus een onderzoek van IAB Europa onder media- en reclameprofessionals.

Online advertising
Premium

Journy.io haalt investeringen op bij PMV, Peak Capital en Willem Delbare

Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.

Customer Engagement
Premium

Vrouwes en Ludenhoff in creatieve directie Publicis

Publicis Groupe Nederland benoemt Maarten Vrouwes (44) en Friso Ludenhoff (43) als Executive Creative Directors.

Digital Agencies
Premium

Jaguar Nederland genereert 40% extra proefritaanvragen met chatbot

Adeptiv Lab en Yourzine (onderdeel van Adeptiv) hebben in opdracht van Jaguar Nederland een chatbot ontwikkeld voor het realiseren van proefrit aanvragen. Dat heeft geresulteerd in een verhoging van 40 procent meer proefrit aanvragen voor de I-PACE.

Conversie

Social Media in 2021: een overzicht

Een visie op social media in 2021 met een hoofdrol voor: conversational marketing, communities, privacy en influencers. 

Social