SEA-marketeers 2021: aan de slag met creatives
Google gaat stug door met automatiseren. Marketeers zullen moeten leren omgaan met minder invloed op inhoud en plaatsing van campagnes
Google gaat stug door met automatiseren. Marketeers zullen moeten leren omgaan met minder invloed op inhoud en plaatsing van campagnes
Wat worden de online advertising trends in 2021? Waar liggen online de grootste kansen? Bekijk alle trends, tips en verwachtingen van 12 experts.
Autoriteit is in Nederland niet direct een positief woord. Maar het uitdragen van je expertise kan wel degelijk potentiële klanten over de streep trekken. Drie aansprekende voorbeelden.
Deze zomer introduceerde Google stilletjes een nieuw platform: Keen. Wordt Keen Googles Pinterest-killer? En hoe kun je Keen inzetten?
Antivaxxers en aanhangers van QAnon complotten hebben de posteractie #ditismijnzorg van de artsenfederatie flink ontregeld. Een dag voordat die begon is de bijbehorende hashtag door complotdenkers en coronasceptici gekaapt, zo blijkt uit een reconstructie van Pointer (KRO-NCRV).
Over je persoonlijke data die je ooit ergens op internet hebt achtergelaten, heb je vaak geen controle meer. Dat moet anders, vindt Marie-José Hoefmans, medeoprichter van Schluss.
Webwinkels investeren sinds de uitbraak van het coronavirus meer in het optimaliseren van de conversieratio’s op hun site. Anders gezegd: in het wegnemen van drempels in het aankoopproces.
Een waardevolle B2B relatie opbouwen vanuit je huiskamer, is een must geworden. Maar, je hebt meer data nodig dan alleen je CRM of je ERP-systeem. Hoe begin je hiermee?
Online business vraagt om uitstekende interactie met je klanten. Met de Customer Service Experience Piramide kun je de service die je wilt bieden, inregelen op elk niveau.
Drie Belgische digitale bureaus Craftzing, Nificent en Pointbreak gaan voortaan samen verder onder de naam Craftzing Group. De ‘digitale transformatiestudio’ die door de fusie ontstaat telt vijftig werknemers.
Orangedotcom gaat samenwerken met Tony’s Chocolonely om de 100% ‘slaafvrije chocolade’ beter vindbaar te maken in Google. Ook gaat Orangedotcom ervoor zorgen dat de chocolade nog makkelijker online besteld kan worden.
Snapchat voelt steeds meer de concurrentie van TikTok, maar doet nu wat rivalen met Snapchat deden: kopiëren. Snap heeft Snapchat Spotlight aangekondigd, een verzameling meest vermakelijke Snaps van de Snapchat-gemeenschap allemaal op één plek.
Looye Kwekers heeft Publicis Groupe geselecteerd voor al haar marketing- en communicatieactiviteiten. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie, productie en media en zal vanuit Amsterdam per direct aan de slag gaan voor de Nederlandse, Belgische en Duitse markt.
Non profit organisatie Internet Archive gaat Flash animaties en games bewaren voordat Adobe de ondersteuning voor Flash beëindigt.
Miele Nederland vertrouwt per 1 januari 2021 dentsu al haar online en offline media-activiteiten in Nederland toe.