Campagnepanel # 181: ‘Verrassingseffect ontbreekt’
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘adventcampagne’ van Google.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘adventcampagne’ van Google.
Het laatste jaar van het cookie als reclamemiddel staat voor de deur. Techbedrijven wijzen het dan toch eindelijk naar de uitgang. Dat besef drong in 2020 door tot de reclame- en mediawereld.
Persoonlijke benadering en het verrijken van data staan centraal bij marketing automation. 15 marketing automation trends die echt het verschil gaan maken.
Beslist.nl stopt per 1 januari met display uitingen op zijn Nederlandse en Belgische site. Men wil zich concentreren de verdere uitrol van Smart Bidding, waarbij Beslist voor elke webshop zijn gewenste ROAS (Return On Advertising Spend) wil verwezenlijken.
John de Mol en Facebook hebben een minnelijke regeling getroffen in hun geschil over de misleidende bitcoinadvertenties op Facebook, met de naam of beeltenis van John de Mol.
Het beeld dat de klant van je heeft is een optelling van alle impressies op alle touchpoints. En juist marketeers kunnen die impressies optimaal regisseren.
Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.
Online adverteren bij Ster is vanaf 1 januari 2021 enkel nog mogelijk voor niet-commerciële partijen met een niet-commerciële boodschap.
Webinars: een must tijdens lockdowns, maar ook in ‘normale’ tijden nuttig om je boodschap over te brengen. Alle do’s en en don’ts in een handig stappenplan.
In korte tijd is de B2B-markt overgestapt naar digitaal werken. Hoe ga je daar in je sales-werk mee om? Vijf vragen over digitale salestrajecten.
Winkeliers kunnen meer klanten trekken met innovatieve instore technologie. Dat is de belangrijkste conclusie uit het onderzoek ‘Meer bezoekers naar mijn winkel’ van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam.
Wehkamp zet augmented reality in zodat zijn klanten make-up kan testen op de smartphone, als ware dat een digitale spiegel.
Advanced tv kan campagnes naar een hoger niveau tillen. Hoe werkt advanced tv en wat maak het zo interessant voor merken?
Al flink geïnvesteerd in SEO, maar zonder echt grote resultaten? Deze vier tips zijn het laatste zetje naar de top 10, top 5 en top 3 van Google.
Op de eerste rij bij social commerce via Instagram, een social academy en ‘Netflix voor voetbal’. Bij BALR., 433 en Wannahaves wordt op meerdere borden geschaakt en betaalt de samenhang tussen de drie bedrijven zich momenteel fors uit. “Ieder gesprek met merken levert wel iets op”, stelt CEO en medeoprichter Juul Manders. En toch is het alle zeilen bijzetten in deze roerige tijden.