Estate Internet levert recyclingsplatform op
Internetbureau Estate Internet uit Tilburg levert de sites Watismijnapparaatwaard.nl en Watismijnlampwaard.nl, onderdeel van een landelijke campagne om recycling van elektronica te stimuleren.
Internetbureau Estate Internet uit Tilburg levert de sites Watismijnapparaatwaard.nl en Watismijnlampwaard.nl, onderdeel van een landelijke campagne om recycling van elektronica te stimuleren.
Het gebruik van een lookalike in een commercial van Picnic is onrechtmatig ten opzichte van Max Verstappen. Dat heeft de rechtbank Amsterdam vandaag bepaald in een zaak die Verstappen tegen de websuper had aangespannen. Verstappen heeft ook recht op een redelijke schadevergoeding.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer kunnen singles via Delta Airlines een vakantieselfie maken voor hun Tinderprofiel.
Het Nederlandse Zoom Media opent zaterdag een nieuw kantoor in Marokko. Het wordt de eerste buitenlandse vestiging van het bedrijf dat gespecialiseerd is in audiovisuele media-monitoring.
Computerfabrikant Lenovo heeft alsnog een schikking getroffen met de Amerikaanse toezichthouder FTC en 32 Amerikaanse staten omdat het alweer enkele jaren terug laptops met adware leverde.
Brego Keller gaat voortaan het Amsterdamse mediabureau Universal Media (UM) leiden. Hij volgt per 1 november Rik Ruts op, die dit voorjaar zijn vertrek aankondigde.
KLM heeft als eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld een zakelijk account op WhatsApp. Het gaat om een test van WhatsApp waar wereldwijd een klein aantal bedrijven deelneemt, meldt NRC.
DDMA heeft de genomineerden voor de DDMA Dutch CRO Awards bekendgemaakt. Uit tientallen inzendingen zijn in totaal zestien cases genomineerd in vier categorieën: Ads Testing, Mobile, Conversion Test en Personalisation. De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor het eerst uitgereikt, op 21 september in Edel in Amsterdam.
Overstappen.nl breidt zijn pallet met servicekanalen uit met een chatbot. Gebruikers kunnen er energiecontracten vergelijken maar ook direct afsluiten. Uitbreiding naar telecom en verzekeringen volgt.
Nog maar kort geleden leek het adagium ‘de klant is koning’ nog fier overeind te staan. Maar banken, verzekeraars, loterijen en autofabrikanten blijken jarenlang erop los te hebben gesjoemeld. Elk vanuit zijn ivoren toren. Ver weg van de consument.
Marketingbureau Pervorm start vandaag onder de naam Conversed.ai een nieuw label dat zich louter specialiseert in chatbots. Directeur Sander van de Kraan: “Bots nemen over niet al te lang de rol over van websites waar het gaat om interacties met de klant.”
Het zoekgedrag naar hotels op Google is een goede voorspeller van de daadwerkelijke boekingen. Dat concluderen onderzoeksbureau STR en Google na het analyseren van de data van New York en Londen.
Snapchat stelt zijn zogenoemde 3D lenzen voortaan beschikbaar aan adverteerders. Met deze AR filters kunnen gebruikers virtuele voorwerpen via de camera in de reële omgeving plaatsen.
Merkentrouw, bestaat dat anno 2017 nog wel? De loyaliteit is onder invloed van online in elk geval flink veranderd. Millennials zijn leidend in deze trend. Zij vertrouwen reclame minder snel dan voorgaande generaties, terwijl ze ook veel meer keuze hebben aan producten die ze met een druk op de knop kunnen bestellen.
Over linkbuilding bestaan veel misverstanden. Wat ‘mag’ wel en wat juist niet van Google? Is het niet enorm veel werk? Wat werkt er anno 2017 wel en wat juist niet? Ik stelde deze vragen aan Romano Groenewoud, Nils van der Knaap en Steven van Vessum. Drie Mediaweb gastbloggers van het eerste uur met veel verstand van SEO. Hun antwoorden zijn echt super waardevol. Lees snel door.