KLM: geen papieren kranten meer in economy
Met ingang van het zomerseizoen op 26 maart a.s. deelt KLM geen papieren kranten meer uit in de economy class. Passagiers zijn daar aangewezen op de KLM Media App, waarin twintig titels worden aangeboden.
Met ingang van het zomerseizoen op 26 maart a.s. deelt KLM geen papieren kranten meer uit in de economy class. Passagiers zijn daar aangewezen op de KLM Media App, waarin twintig titels worden aangeboden.
Recensiesites en social media zijn de belangrijkste bron die reizigers raadplegen wanneer ze een vakantie plannen. Hoe kun je als reismerk deze user-generated content in je voordeel gebruiken?
Technologiebedrijf Media Distillery heeft de activiteiten op de Belgische markt opgestart en sloot een samenwerking met persbureau Belga. De mogelijkheden tot uitbreiding naar andere landen wordt verkend.
LinkedIn heeft in zijn app en op het web een nieuw onderdeel Trending Storylines gelanceerd. Hier vinden Amerikaanse gebruikers een […]
Nederlanders checken wat af. Van social media en aanbiedingen op boodschappen tot hypotheeklasten, energiekosten en ons spiegelbeeld. We zijn gemiddeld een maand per jaar kwijt aan checken. Dat is 2 uur per dag en 14 uur per week. Dit blijkt uit onderzoek van PanelWizard in opdracht van SNS.
Technologiebedrijf MetaX heeft een toepassing van Blockchain ontwikkeld, adChain, om de fraude en intransparantie in online reclamewereld terug te dringen.
Facebook lanceert een nieuw advertentieformaat onder de noemer Collection. Het formaat moet gebruikers aan de hand van uitdagende video’s tot een aankoop zien te verleiden.
Facebook Messenger krijgt weer twee nieuwe functies. Gebruikers kunnen voortaan met emoji op elkaars berichten reageren.
User testing betekent niet alleen de gebruiker achter een scherm zetten en kijken hoe hij met je product omgaat. In de beginfase van User testing kan je gebruikers op verschillende manieren betrekken. Het gaat erom een begrip te krijgen van de mensen in je doelgroep, zodat je hierop begrip kunt krijgen. Door gebruikers vroeg al te betrekken zit je sneller in een goede richting dan wanneer je alleen je gut feeling volgt. Onderstaand een kijkje in de keuken van User Testing bij TamTam.
Na een uitgebreid pitchtraject heeft Natuurmonumenten gekozen voor digital production agency Burst in samenwerking met digital creative agency Puurpxl. Beide bureaus zijn als strategisch partner voor de komende jaren aangesteld.
Het instant fotocameramerk Instax van Fujifilm kiest voor IN10 om het merk in Nederland bekender te maken.
Jongeren wereldwijd beginnen warm te lopen voor de YouTube-muziekconcept Continuum, een idee van contentstudio Tiny Riot! en mediabedrijf Zoomin.TV. De eerste milestone is bereikt: honderdduizend kanaalabonnees. Fans mogen nu de naam van de band gaan verzinnen.
Vliegtickets.nl heeft drie maanden geleden WhatsApp als servicekanaal ingevoerd en evalueert deze pilot nu. Twintig procent van de klanten maakt gebruik van de messaging app om contact op te nemen en de responstijd is twee keer sneller dan via e-mail.
Bereik bij influencers is lang niet altijd belangrijk. Vertelden Eva Piers (Joolz), Lonneke Nooteboom (Stylemyday) en Judith Franse (Center Parcs) vanochtend op The Social Conference in Amsterdam. Aan micro influencers heb je doorgaans veel meer.
Hootsuite heeft het bedrijf achter een Snapchat analyticstool Naritiv uit Los Angeles overgenomen. Dat is niet zomaar een startup. Naritiv heeft onder meer 4 miljoen dollar financiering van Disney opgehaald.