Bureaugroep The Valley naar Assist Digital
The Valley Group (The Valley, Penfield-Digital en Nominow), een digitale bureaugroep die branding, commercie, klantgegevens en marketingautomatisering combineert, valt in handen van Assist Digital.
The Valley Group (The Valley, Penfield-Digital en Nominow), een digitale bureaugroep die branding, commercie, klantgegevens en marketingautomatisering combineert, valt in handen van Assist Digital.
De online omzet van Ster is in de eerste zes maanden van 2022 19 procent hoger dan in het eerste halfjaar van 2021. Dit is echter fors lager dan de online omzet vóór de ingang van de beperkingen in 2020. Sinds dat jaar mag Ster de online ruimte uitsluitend inzetten voor boodschappen van algemeen nut zoals culturele instellingen, maatschappelijke organisaties en goede doelen.
Jij kent je klanten als je broekzak. Nu nog content maken. Waar haal je al je ideeën vandaan? We inspireren je graag met 9 tips.
Het bestuderen van stokstaartjes levert waardevolle informatie op. Ze laten zien hoe sociale netwerken in stand worden gehouden.
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.
Al twee jaar gunnen jongeren meer kijktijd aan TikTok dan aan YouTube. Het gat tussen de twee wordt alleen maar groter. Onderzoek laat zien dat kinderen en tieners niet enkel voor vermaak maar ook voor vrij gewone zoekopdrachten niet meer naar Google maar naar Insta of TikTok gaan.
Influencer marketing bureau Content Icons is vanaf vandaag onderdeel van Ace. Met de toetreding van Content Icons versterkt Ace naar eigen zeggen haar positie in het jongerendomein.
Microsoft wordt de exclusieve, internationale reclamepartner van Netflix. Hierdoor krijgt Netflix met reclame-inkomsten een nieuw verdienmodel, waardoor abonnementsprijzen omlaag kunnen.
Media- en reclamebedrijf Dentsu stelt zijn verwachtingen voor de komende maanden naar beneden bij als gevolg van de geopolitieke onrust. […]
Branchevereniging DDMA heeft de afgelopen drie maanden 18 nieuwe leden verwelkomd, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en DEPT Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.
In de eerste zes maanden van dit jaar investeerden de adverteerders 100,64 miljoen euro in audioreclame. Dat is 13,9 procent meer dan een jaar eerder en bovendien een nieuw record. Dit blijkt uit gegevens zijn belangenvereniging Audify.
Bij goede videomarketing maak je keuzes over je doelgroep, je distributiestrategie en welke videoformats je inzet, om zo het meeste uit je video’s te halen.
Branche-organisatie DDMA organiseert 13 oktober 2022 in B. Amsterdam een nieuw congres: de Digital Analytics Summit. Dit is hét kennis- en netwerkevenement op het gebied van digital analytics in Nederland waar (inter)nationale sprekers je op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie, privacy, organisatie en cultuur.
The HERD doet niet aan fuseren of overnames, maar brengt gespecialiseerde ondernemingen bijeen in een digital & creative agency collective.
Online advertenties helpen marktaandeel te verwerven in je online verkoop. Maar je kunt zulke advertenties ook inzetten om je offline verkoop te stimuleren.