Shazam biedt ‘homepage takeover’
Shazam introduceert een nieuwe reclamevorm: de Brand takeover. Adverteerder kunnen tegen betaling zeker een kwart van het openingsscherm van de app overnemen.
Shazam introduceert een nieuwe reclamevorm: de Brand takeover. Adverteerder kunnen tegen betaling zeker een kwart van het openingsscherm van de app overnemen.
Hotelketens maken het consumenten niet makkelijk om een laagsteprijsgarantie ook daadwerkelijk te krijgen. In de algemene voorwaarden staan veel beperkingen, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond.
Adverteerders moeten steeds strakker sturen op de budgetten en ROI. Door onze data inzichtelijk te maken denkt en helpt Marktplaats mee bij de optimalisatie van campagnes.
Tele2 Nederland heeft na een een pitch weer gekozen voor iProspect om zijn digitale mediabelangen te behartigen in de reclamemarkt.
VINEX heeft de rapportage van Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO) uitgebreid met cijfers van Facebook, Google en Twitter. Dat zet de oude top 20 helemaal op zijn kop, want elf titels moeten voorrang geven aan Amerikaanse webdiensten.
Het label van de Happy Horizon groep in Eindhoven dat zich toelegt op data-analyse en data-kwaliteit versterkt zich met Arthur Detering. De voormalig directeur van Wegener DM krijgt de leiding in het verder uitbouwen van Happy Data.
Thomas Cook heeft een model ontwikkeld waarmee ze het rendement op media-investeringen kunnen berekenen. “We optimaliseren het budget over alle kanalen heen, digitaal en traditioneel,” zegt manager e-Commerce Bas Touw tijdens eTravel 2017.
Amazon heeft in Duitsland de streaming radiorechten verworven om live alle 617 wedstrijden van de eerste en tweede Bundesliga en de DFB Pokal wereldwijd uit te zenden. Een handig promotiemiddel voor internetpraatpaal Amazon Echo.
Saskia Wagenmakers volgt per 1 september Mark van Dijk op als managing director van iProspect.
De aandeelhouders van bureau Guapa E-commerce nemen het eveneens Groningse designbureau Concept7 over. Hierdoor kan Guapa het element human-centered digital design toevoegen aan zijn eigen producties.
Nederlandse webwinkels zitten te springen om personeel. Ze zitten vooral verlegen om hoogopgeleide mensen met expertise op het gebied van online marketing en data-analyse.
ANWB wil graag de betrokkenheid van leden vergroten door logische samenwerkingen aan te gaan die zorgen voor relevante content en aanbod. Zo werd Smart Parking samen met Schiphol Parking succesvol aangejaagd.
Consumenten wereldwijd kijken dagelijks gemiddeld 47 minuten online video, een toename van acht minuten ten opzichte van 2016. De toename van twintig procent wordt in belangrijke mate veroorzaakt door kijkers die vaker en langer filmpjes kijken op hun telefoon.
Dit jaar zijn er weer veel dingen veranderd in de zeer beweeglijke SEA-markt. Tijd om de belangrijkste ontwikkelingen en trends […]
Beslist.nl begint de geleidelijke transformatie van een prijsvergelijker in een handelsplatform waar consumenten direct aankopen kunnen doen. Orders worden afgehandeld door aangesloten webwinkels.