E-commerce24,9KHans BaakmanSterk MerkDoe je voordeel met deze vijf lessen uit vijf jaar e-commerceE-commerce
E-commerce platforms33,9KEls HekkenbergEmerceKledingmerk WAHTS: met standaardoplossingen naar een uniek resultaatE-commerce platforms
Digital Transformation76KBart-Floris LensinkCapgemini InventHyperautomation: een introductie (1/5)Digital Transformation
Online advertising42,8KJeroen WittemanPureDigitalData-driven optimalisatie binnen SEA: vier experimenten met Google AdsOnline advertising
Financials63,7KPeter BoerhofVertex IncBeyond Brexit: verkoop aan EU-consumenten lastiger door nieuwe BTW-regelsFinancials
E-commerce29,9KAli BabakhanRabobankLeeftijdscontrole: zo kun je als online verkoper voldoen aan de nieuwe alcoholwetE-commerce
Marketplaces39,5KJelle SybesmaWaar je op moet letten als je de stap naar buitenlandse marketplaces maaktMarketplaces
Innovatie23,9KMarco ClazingSalesforceAI en intelligente automatisering: klanten én werknemers profiterenInnovatie
Marketing6.1kRedactieEmerceWat gebeurt er met advertenties op het open internet in een wereld zonder third party cookies?Marketing
Online advertising18,6KMike KarregatSDIMHet Google Display Netwerk: wat is het en wat kun je ermee?Online advertising
Online marketing31,8KAndries Hiemstra[ah]consultingMadelon Fortuin: ‘Cookies passen niet bij de merkbelofte van NRC’Online marketing