Artificial Intelligence15,4KPremiumEvert HaasdijkDeloitteOpen de ‘black box’ van AI met GlassBox: een toolkit voor transparantie in articifial intelligenceArtificial IntelligencePremium
Start-ups9.8kErwin BlomFast Moving TargetsDion Engels (URE): ‘Autonoom racen is meer een gevecht tussen software dan tussen mensen’Start-ups
Contentmarketing13,2KDebbie DechesnetheFactor.eEen goede contentstrategie kent een content clean-upContentmarketing
Strategy9.9kNick VeenhofDropsolidWaarom digitale projecten met open source veiliger zijn dan je denktStrategy
Marketplaces60,6KEric van HallCopyRobinJorij Abraham, Ecommerce Foundation: ‘We hebben vaak niet door hoe afhankelijk we zijn van marketplaces’Marketplaces
Marketplaces41,9KPremiumMarc LofOogst, a Merkle companyWaarom je vandaag nog met Amazon advertising moet beginnenMarketplacesPremium
Recruitment14KErwin BlomFast Moving TargetsGuido van Nispen (Uitgever PCE): ‘Een baan geeft mensen waardigheid’Recruitment
Marketplaces57,2KEric van HallCopyRobinPascal van Beek, UC Group: ‘Retourkosten zijn prima bij de consument neer te leggen’Marketplaces
Artificial Intelligence22,4KPremiumMarjolein VlamingFactorrEen oproep tot verklaarbare AI: Transparantie en verantwoordelijkheid binnen Artificial IntelligenceArtificial IntelligencePremium
Analytics24,9KFelipe WesbonkWebExpertiseDit zijn de verschillen in analyticstools: Google Analytics, Piwik PRO & WebtrekkAnalytics
Voice26,2KPaul BrockTIC Online MarketingHi Siri, wat betekent voice search voor de (lokale) vindbaarheid van mijn website?Voice