‘Reclame-omzet TikTok overtreft Twitter en Snapchat samen’
De reclame-omzet van TikTok groeit dit jaar naar verwachting met een factor drie. Met die pakweg elf miljard dollar gaat […]
De reclame-omzet van TikTok groeit dit jaar naar verwachting met een factor drie. Met die pakweg elf miljard dollar gaat […]
BrightonSEO is hét internationale evenement voor SEO-specialisten. Dit zijn een aantal van de presentaties en inzichten die mij positief opvielen.
Ik had er zin in: de nieuwe Kotler, ‘Marketing 5.0’. Dit is wat ik er in het kort van vond: niet verrassend, wel verhelderend. Als cijfer een dikke 8.
De consumentenorganisatie uit Duitslands grootste deelstaat dient een aanklacht tegen Google in vanwege diens cookiewall. Die is niet onafhankelijk opgesteld.
Ogilvy wil niet meer samenwerken met influencers die hun foto’s en video’s oppoetsen, mooier laten lijken dan ze eigenlijk zijn.
Hoe verander je een nieuwswebsite in een nieuw platform met een sterk merk en een community? De case van Change Inc. laat het zien.
Met ‘native advertising’ kun je consumenten die overspoeld worden met informatie toch bereiken. Hierbij neem je de aanblik van een mediaomgeving over.
Digitopia uit het Vlaamse Schilde, ontwikkelaar van digitale affiches en slimme schermcommunicatie, neemt Centomedia over.
Verandering is er altijd. Soms te snel, soms langzamer dan je zou willen. Constante verandering kan het lastiger maken om werkwijzen, roadmaps, en processen op te zetten en te volgen. Hoe creëer je een cultuur waarin data-gedreven en klantgerichte beslissingen centraal staan? Lars Harmsen van HomeQgo geeft je op Emerce Conversion op 21 april concrete handvatten om een duurzame data-gedreven bedrijfscultuur op te zetten.
YouTube heeft plannen om podcasts te integreren in het videoplatform en er een reclameproduct aan te koppelen.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards (#dia22) zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.
Het PR kantoor MCS van Perlita Fränkel en haar man is in handen gekomen van Stark Narrative en Omara Nahar. Al het personeel is meegegaan. Fränkel meldde de overname op LinkedIn.
In de e-commerce gaat het met de opens, kliks en aflevering van e-mailcampagnes erg goed. Cijfers uit de E-mail Marketing Benchmark 2022.
Paul Schukkert, tot voor kort commercieel directeur van Springbok, stapt over naar Maxlead om ook daar de functie van CCO te gaan bekleden.
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.