Cryptokantoor Bitvavo nieuwe partner KNVB
Het Europees werkende wisselkantoor voor cryptomunten Bitvavo is een nieuwe partner van voetbalbond KNVB. De samenwerking loopt tot en met 2024.
Het Europees werkende wisselkantoor voor cryptomunten Bitvavo is een nieuwe partner van voetbalbond KNVB. De samenwerking loopt tot en met 2024.
Digital Design Agency Bravoure versterkt het team met Matthijs Tielman (1982) als Strategy Director. Hij maakt de overgang van content marketing bureau Wayne Parker Kent naar Bravoure.
Bioscoopbedrijf Pathé wil platforms voor zijn die bioscoopkaartjes verkopen. Online performance marketeer Stef de Reeder noemt ‘spelers die vergelijkbaar zijn met een Booking.com’.
De Europese Commissie start een onderzoek naar advertentie afspraken tussen Google en Meta (Facebook). Mogelijk zijn de afspraken in strijd met de Europese mededingingsregels.
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft eind vorig jaar zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken.
TikTok gaat alsnog gegevens van zijn Amerikaanse gebruikers onderbrengen bij Oracle, zo meldt Reuters. Moederbedrijf ByteDance kan er dan niet meer bij.
Consumenten hebben een hekel aan third-party cookies. Heel veel first-party data verzamelen is niet de oplossing. Zet in op privacy en transparantie.
Tijdens South By South West (SXSW) festival in Austin, dat komende vrijdag van start gaat, staan ook dit jaar Nederlandse bureaus op het podium onder de vlag van Dutch Digital Design. De gelijknamige stichting, die zich inspant voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk, is onderdeel van de handelsmissie New Dutch Wave.
Creatieve studio Hello Monday heeft zich aangesloten bij Dept. Hello Monday is gespecialiseerd in het creëren van ‘meeslepende digitale ervaringen’ vbor wereldwijde merken als Google, Lego, Intel, YouTube, National Geographic en Meta.
Media.Monks begint vandaag een interne, internationale competitie voor jonge creatieven in samenwerking met Cannes Lions en Netflix.
Zo’n 270 websites hebben een klacht ontvangen over de wijze waarop zij een cookiewall toepassen. De vorm ervan is niet duidelijk, misleidend of niet compleet. De Oostenrijkse burgerrechtenorganisatie noyb stuurt nu waarschuwingen, over twee maanden aanklachten.
Er wordt steeds meer audio geconsumeerd, het aantal streaming uren in januari 2022 is 10 procent gestegen naar 32,8 miljoen streaming uren per week, zo blijkt uit het Audiojaarrapport 2021 van branchevereniging Audify.
Jort Kelder, Arjen Lubach, internetondernemer Alexander Klöpping en publicist Willem Middelkoop staan vandaag tegenover Google in de Amsterdamse rechtbank. Hun namen worden nog steeds misbruikt in frauduleuze bitcoinadvertenties.
Het reclamefestijn Cannes Lions zal geen inzendingen of delegaties van Russische organisaties accepteren.
De Amsterdamse bureaus Booreiland, in60seconds en Getting the picture bundelen hun krachten en gaan vanaf 7 maart samen verder onder de naam Clarify.