Contextueel adverteren: meer aandacht en vertrouwen van consument
Zonder cookies moeten merken en adverteerders hun engagementstrategieën opnieuw opbouwen. Contextueel adverteren: meer aandacht en vertrouwen.
Zonder cookies moeten merken en adverteerders hun engagementstrategieën opnieuw opbouwen. Contextueel adverteren: meer aandacht en vertrouwen.
Wie zijn volgens zijn of haar vakgenoten de beste designer, techie en starter van het jaar bij Nederlandse internetbureaus? Op die vraag geven we volgende maand een antwoord bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards. Vandaag maken we de nominaties voor de DIA Pro’s bekend.
Met de lancering van het label New Wave Reblz wil bureau SocialReblz zich beter op de nieuwe generatie creators op TikTok kunnen richten.
De exploitant van de Publieke Omroep Ster wil meer kunnen verdienen met digitale media omdat de reclame-inkomsten elders onder druk komen.
Spotify heeft moeite om nieuwe groepen adverteerders enthousiast te krijgen voor zijn reclameplatform. Met een nieuw hulpmiddel wil het beter inzicht geven op de merkbouwende effecten van audioreclame.
Een MarketingOps-team moet passen bij strategische doelen van het bedrijf en een datastrategie hebben. Daarna kun je je MarketingOps-team samenstellen.
De Kansspelautoriteit (Ksa) start een onderzoek naar reclame (waaronder bonusaanbiedingen) die legale online kansspelaanbieders mogelijk sturen aan minderjarigen en jongvolwassenen (18-24 jaar). Dat is verboden.
Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.
Reclamegroep GroupM voegt vier bureaus samen tot twee. Essence en MediaCom fuseren tot EssenceMediacom en Mindshare en Neo voltooien een integratie die enkele jaren geleden is begonnen.
Prins maakte in 2000 als productiebedrijf de bewuste keuze om van een productgerichte in een consumentgerichte organisatie te veranderen en zich ook online meer te profileren. Het is een Nederlands familiebedrijf dat 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen levert aan onder meer dierenspeciaalzaken, tuincentra, fokkers, asielen en pensions.
Antwoord op vragen over MarketingOps: hoe is het werken met MarketingOps ingericht, wat zijn de rollen en functies, en hoe bereik je de beste resultaten?
Het social media bureau Somention gaat aan de slag met webcare, community management en monitoring voor alle sociale kanalen van MediaMarkt Benelux zoals Facebook, Instagram, TikTok, YouTube en Twitter.
Vandaag is de zeventiende editie van Emerce100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hierin lees je hoe beslissers uit […]
Accenture Interactive gaat verder als Accenture Song. Met als nieuwe belofte ‘Growth through relevance at the speed of life’, al blijven de bedoelingen vaag in een veel te wollig geformuleerd persbericht.
Creatief digitaal bureau Happy Horizon versterkt zich in de regio Amsterdam en Utrecht met communicatie- en ontwerpbureau OSAGE. Er komen 55 specialisten op het gebied van interactie en communicatie bij.