WPP en Netflix staken activiteiten in Rusland
Reclamegroep WPP staakt zijn activiteiten in Rusland, waar een staf van 1400 mensen werkzaam is.
Reclamegroep WPP staakt zijn activiteiten in Rusland, waar een staf van 1400 mensen werkzaam is.
Wie een krachtig CDP wil inrichten moet de juiste vragen stellen. Bouw verder op je sterkte punten en haal meer uit e-commerce zonder IT extra te belasten.
TikTok gaat toch langere video’s mogelijk maken, de maximale lengte van gaat in eerste instantie van één naar drie minuten, ondanks het feit dat bijna de helft van het gebruikersbestand daar zelf niet op zit te wachten.
Ieder jaar bespreek ik met mijn collega’s wat de nieuwe trends zijn omtrent SEO. Hieronder de zeven belangrijkste SEO-trends van 2022 op een rij.
De combinatie fysieke-winkels-plus-webshop is een goudmijn van klantinformatie. BCC koos voor een Customer Data Platform om meer met de data te kunnen doen.
Google is er niet in geslaagd een dominante partij te worden in de hotelbranche. De optie ‘Book in Google’ voor hotels verdwijnt op 25 mei.
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
Er is dit jaar door Nederlandse bedrijven binnen de bloemen- en plantensector het meest uitgegeven aan reeclame voor Valentijnsdag. Uit onderzoek naar de bruto mediabestedingen rondom Valentijn blijkt deze branche het meest te hebben uitgegeven aan offline advertenties: ruim 830.000 euro. In totaal werd er bijna 3,4 miljoen euro uitgegeven aan offline advertenties voor Valentijn, blijkt uit onderzoek van monitoring bedrijf Adfact.
Branche-organisaties bvA en VIA hebben een praktische gids gelanceerd die online marketeers helpt om te zorgen voor een goede bescherming van de consumentenprivacy.
De vijf bureaus behoorden al wel tot dezelfde groep, maar nu nemen ze ook de naam van Endeavour aan. Het digital agency is gebouwd op vier pijlers Content, Platforms, Growth en In-housing.
Buitenreclame exploitant Ocean start Ocean Studio in Nederland, Het onderdeel wil maatwerk leveren voor technische en creatieve oplossingen bij de productie van (D)OOH campagnes.
Met in deze editie een coverinterview met Yorick Naeff, CEO bij Bux, een analyse over NFT’s en nog veel meer.
Bureaugroep WPP boekt zijn grootste organische groei in twintig jaar tijd. Dat is het directe gevolg van klanten die vanwege corona versneld een digitale transitie doorliepen.
B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?
Meta rolt zijn Reels-video’s voor Facebook uit naar 150 landen. Het is een formaat voor korte filmpjes, dat ook al in Instagram aanwezig was.