Marktplaats.nl legt link met Dealerdirect
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Webinars zijn een goede manier om autoriteit binnen je doelgroep op te bouwen, maar zorg voor een goede strategie om aandacht en kijkers te garanderen.
Adverteren op TikTok is best een uitdaging, want gebruikers verwachten verrassende inhoud. Traditionele reclame werkt niet. Merken zullen moeten aansluiten bij de makers die leunen op vertrouwen en participatie. Klik hier voor een grotere weergave.
De genomineerden voor de Friends of Search Awards 2022 zijn bekend. In the categorie Best SEO (Search Engine Optimization) gaan Kemkens, Libresse en Van Den Top voor de winst. Buitenhof Tuinmeubelen en Leen Bakker zijn omineerd in de categorie Best SEA (search engine advertising).
Rik Vandewall van McDonalds vatte de thematiek van Emerce Digital Marketing Live! gisteren in Amsterdam treffend samen: Merken moeten concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend en marketing moet meer zijn dan zenden.
Hoe denkt Google dat Performance Max een verbetering vormt? Wat komt er nog aan, en hoe zit het met slechts één campagne hebben? Een gesprek met Rodney Ip.
Sinds de inwerkingtreding van de AVG wetgeving hebben Europese toezichthouders al voor meer dan anderhalf miljard euro aan boetes opgelegd. De berekeningen komen van advocatenkantoor CMS, dat de zogenoemde ‘enforcement tracker’ bijhoudt.
De metaverse heeft zeker potentie, maar festivalorganisator ID&T Groep houdt liever van de ‘real thing’. “Je moet de bassen echt kunnen voelen,” vertelde Jack van Mourik, Brand Partnerships Manager bij de ID&T Group gisteren op Emerce Digital Marketing Live.
Rik Vandewall van McDonalds vatte het thema van Emerce Digital Marketing Live gisteren in de Beurs van Berlage treffend samen: Merken moeten tegenwoordig concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend.
Klanten van IKEA kunnen binnenkort met hun telefoon shoppen in woonwinkels zoals men nu gewend is van handscanners met supermarkten.
Radioreclame werkt niet bij podcasts. Adverteerders moeten niet eens willen overwegen radiospots ook bij podcasts in te zetten. Dit nieuwe gebied is nog grotendeels onontdekt, aldus Jasper Oelers van Ad Alliance.
Tijdens een feestelijke uitreiking van de Dutch Interactive Awards in de Beurs van Berlage zijn zojuist de beste Nederlandse interactieve cases en professionals bekroond.
Shoppable media, reclameopties in sociale media waarbij consumenten direct kunnen bestellen, gaan een gouden toekomst tegemoet. Dat blijkt uit een studie van de World Federation of Advertisers (WFA) en Dentsu International.
Televisie is voor het eerst minder belangrijk in het bereik van de GenZ generatie. Dat vertelde Wilko Koning, digitaal content specialist bij Samsung, zojuist op Digital Marketing Live! In de Beurs van Berlage. “Digitaal is nu leidend.”
IKEA wil zich nadrukkelijker profileren op TikTok. Ook zijn er concrete plannen voor liveshopping. Dat vertelde Brigit Moens van IKEA op Emerce E-Commerce Live! In de Amsterdamse Beurs van Berlage.