Contextual advertising: 17% meer awareness voor Blokker
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
Dansfestival Defqon.1 vond vanwege corona online plaats. Toch steeg het online mediabereik van Aquarius met 38 procent dankzij een online fitness-event.
Werken op afstand is het nieuwe normaal, ook voor de klantenservice. Hoe zorg je dat het customer service team ook vanuit huis een verlengstuk blijft voor je klant?
Europa en Amerika hebben een principeakkoord gesloten dat drempels moet wegnemen voor vrij verkeer van persoonsgegevens van EU-burgers naar de servers van Amerikaanse techbedrijven.
Google’s Voice Search en ‘featured snippets’ zijn gericht op specifieke vragen waarop precieze antwoorden moeten komen. Zorg dat je content daarop inspeelt.
Online bureau Nexwork uit Maastricht gaat vanaf dit jaar verder als onafhankelijk bedrijf. De huidige directie (Remco Heijnen en Jurgen Tichelman) heeft de meerderheid van de aandelen (terug)gekocht van Zandbeek Communication Group uit Eindhoven.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
De Nederlandse tak van reisorganisatie Thomas Cook gaat samenwerken met affiliate netwerk TradeTracker.
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Adverteerders gaven in Duitsland voor 5,1 miljard euro uit aan online display-reclame in 2021. Dat is een aanzienlijke groei, voornamelijk veroorzaakt door budgetverschuiving vanwege corona.
Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
Retailmedia wordt steeds belangrijker. Hoe pak je het aan als je als bedrijf zelf ook advertenties van anderen op je site wilt gaan plaatsen?
Iglo koos bewust voor digitaal om zijn submerk Iglo Green cuisine onder de aandacht van de jonge consument te brengen. “Tv hebben we nog steeds nodig voor het massabereik, maar we zijn dichter op online conversie gaan zitten,” zegt Sophie Swagemakers, Brand Manager van Iglo Nederland op Emerce Digital Marketing.
De tijd van ongelimiteerd statistieken verzamelen op websites is voorbij. Vincent de Winter van Piwik Pro schetst de weg vooruit.